English

آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای رفت و برگشت ۴ پایانه مرزی اربعین

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور اسلام آباد غرب –کرمانشاه ترافیک پرحجم وروان است و در محور اسلام آباد غرب- سرپل ذهاب - قصر شیرین –مرز خسروی و بالعکس نیز مشکل ترافیکی گزارش نشده و ترافیک عادی و روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای رفت و برگشت 4 پایانه مرزی اربعین

به گزارش خبرگزاری موج،  سرهنگ نادر رحمانی ،  رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی در مسیرها و محورهای پیرامون چهار پایانه مرزی اربعین اظهار کرد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در سراسر کشور گفت: در حال حاضر در محور مهران به ایلام در محدوده های تونل آزادی، سه راهی ماربره و کمربندی مهران ترافیک نیمه سنگین است.  در محدوده های کنجانچم، گلان، صالح آباد و مهدی آباد در همین محور نیز ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و  کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک در محورهای محور سرابله به حمیل و مهران به دهلران در استان ایلام نیز پرحجم و روان گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به محورهای استان کرمانشاه نیز گفت:‌ در محور اسلام آباد غرب –کرمانشاه ترافیک پرحجم وروان است و در محور اسلام آباد غرب- سرپل ذهاب -  قصر شیرین –مرز خسروی  و بالعکس نیز مشکل ترافیکی گزارش نشده و ترافیک عادی و روان است.

وی در مورد محورهای واقع در استان خوزستان نیز گفت: در محور شلمچه به خرمشهر-اهواز ترافیک در طول محور پرحجم و روان است. در  محورچذابه-بستان-سوسنگرد  نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به افزایش حجم بازگشت زائران اربعین اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه بسیاری از زائران اربعین در حال بازگشت از کشور عراق هستند به همین دلیل نیز تمهیدات ترافیکی را برای بازگشت این افراد نیز در نظر گرفته‌ایم.

رییس مرکز اطلاعات و  کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت ترافیکی در دیگر معابر و راه‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از آن است که در آزادراه قزوین- کرج ازپایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و بالعکس و آزادراه کرج – تهران ازپل فردیس تا کلاک ترافیک پر حجم و روان است و در دیگر محورهای کشور مشکل جوی و ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه