English

جمع آوری ۴۰۶ تن زباله در مرز مهران

رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در مهران از آمادگی کامل نیرو های خدمات رسان به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) در 7 روز مانده به اربعین خبر داد و گفت:406 تن زباله در محدوده مرزی مهران جمع آوری شده است.

جمع آوری 406 تن زباله در مرز مهران

به گزارش موج، رئیس ستاد اربعین حسینی (ع ) شهرداری تهران در مرز مهران با اعلام جمع آوری 406 تن زباله در محدوده مرزی مهران گفت : نیروهای خدمات رسان شهرداری منطقه 5 تهران از تاریخ 13 مهر ماه در محدوده مرزی مهران مستقر شده  و درحال جمع آوری زباله ، نظافت، نگهداشت سرویس بهداشتی ،کمک به حفظ ایمنی زوار الحسین (ع) توسط آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران در این محدوده هستند.

فریدون حیدری  با اشاره به محدوده 124 هکتاری تحت پوشش منطقه 5 در مرز مهران اعلام کرد: روز گذشته به تنهایی 70 تن زباله در محدوده شهر مهران تا بخشی از خاک عراق جمع آوری و تفکیک شد.

حیدری به فعالیت 350 نیروی خدمات شهری ا ز 13 مهر ماه اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش چشمگیر زائران در سال جاری و بنا بر برنامه ریزی های انجام شده پیش از آغاز مراسم اربعین در ستاد اربعین حسینی (ع)منطقه 5 از امروز یکصد نیروی خدمات شهری به جمع خادمان زائرین امام حسین (ع) در مرز مهران افزود ه می شود.

وی همچنین به برگزاری جلسه ای در ستاد اربعین مرز مهران در استانداری ایلام اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت دقت در نظافت و رفت و روب  مسیر زائران ، صبح امروز دبیر ستاد اربعین حسینی مرز مهران از انبوه فعالیت های منطقه 5 بازدید  و از فعالیت خاص انجام شده قدردانی کرد.

رئیس ستاد اربعین حسینی همچنین از نگهداشت 650 چشمه سرویس بهداشتی در محدوده مرزی مهران خبر داد و تصریح کرد: 510 چشمه سرویس بهداشتی برای زوار در نظر گرفته شده بود که با توجه به افزایش جمعیت یک ساختمان با 140 چشمه سرویس بهداشتی به این تعداد افزوده شد تا شاهد بهبود خدمت رسانی به زائران باشیم.

حیدری ادامه داد : هم اکنون 20 پرسنل آتش نشانی شهرداری تهران با تجهیزات و خودروهای لازم در مرز مهران در کنار ستاد مدیریت بحران منطقه مستقر هستند تا به صورت مداوم ایمنی محدوده مرزی مهران را رصد کنند.

وی در پایان از ادامه عملیات نظافت ، نگهداشت و حفظ ایمنی تا روز 30 مهرماه در این محدوده خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی