English

راه اندازی دفاتر موقت ثبت دارایی مسوولان کشوری و لشکری

دبیر شورای اطلاع رسانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه آمادگی دارد نسبت به راه اندازی دفتر موقت ثبت دارایی مسئولان در نهادها و دستگاه های کشوری و لشکری اقدام نماید.

راه اندازی دفاتر موقت ثبت دارایی مسوولان کشوری و لشکری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از قوه قضائیه، داود کریمی مرید دبیر شورای اطلاع رسانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: باتوجه به راه اندازی دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از 31 شهریورماه و باعنایت به استقبال و درخواست جمع کثیری از مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جهت ثبت دارایی و اموال خود در سامانه مذکور، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برای ایجاد دفاتر موقت ثبت دارایی و اموال مسئولان در نقاط مهم حاکمیتی ابراز آمادگی کرده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا با شورای عالی امنیت ملی، شورای نگهبان قانون اساسی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مکاتبه شده است و در انتظار پاسخ آن هستیم.

کریمی مرید با اشاره به تسهیل ثبت دارایی مدیران شهرستان ها اظهار داشت: به زودی دسترسی کلیه مدیران استانی به سامانه ثبت دارایی مسئولان از طریق شبکه ملی فراهم گردیده و اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر دفتر ویژه ثبت دارایی مسئولان در ساختمان ستاد مرکز آمار و فناوری اطلاعات فعال بوده و سایر مسئولان محترم نیز می توانند با مراجعه به نشانی https://residegi.adliran.ir جهت ثبت دارایی و اموال خود اخذ نوبت کرده و در زمان مشخص شده به این دفتر مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی