English

آرش میلانی:

مقرر شد آب چیتگر با دبی ۷۰ لیتر در ثانیه وصل شود

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر گفت: مقرر شد آب چیتگر با دبی ۷۰ لیتر در ثانیه وصل شود اما نیاز آبی چیتگر بیشتر از این میزان است.

مقرر شد آب چیتگر با دبی ۷۰ لیتر در ثانیه وصل شود

به گزارش خبرگزاری موج،  آرش میلانی، رییس کمیته محیط زیست شورای شهر امروز (14 مهر) در حاشیه جلسه شورای شهر تهران درخصوص توافق با سازمان آب برای حفظ درختان چیتگر با بیان این‌که روز گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولان آبفا برگزار و مقرر شد تا بدهی شهرداری منطقه ۲۲ به شرکت آب و فاضلاب از محل مطالباتش تهاتر شود، اظهار کرد: با توجه به این توافق مقرر شد تا آب چیتگر وصل شود.

وی با بیان این‌که حق آبه چیتگر متعلق به دهه ۴۰ است و یک سند مکتوب دارد و نباید دستاویزی شود، اظهار کرد: مسئولان آب و فاضلاب گلایه‌هایی از مصرف آب داشتند و ما نیز از این موضوعات اطلاع داشتیم و باید مدیریتی در مصرف آب صورت گیرد تا این مشکلات نیز مرتفع شود. با این حال مقرر شد آب چیتگر با دبی ۷۰ لیتر در ثانیه وصل شود اما نیاز آبی چیتگر بیشتر از این میزان است.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر با اشاره به کاهش سطح آب چاه‌های این پارک، ادامه داد: هر پارکی باید سند و طرح جامعی داشته باشد و از منطقه ۲۲ درخواست کردیم تا موضوع سند پارک چیتگر را پیگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه