English

آیت الله ابراهیم رئیسی:

فقر، بیکاری و تبعیض دست‌ساخته روابط ناسالم است

رئیس قوه قضاییه ضمن اشاره به اینکه دغدغه اشتغال و بیکاری جوانان امری نگران کننده است، تصریح کرد: فقر، بیکاری، کمبودها و تبعیض، دست‌ساخته روابط ناسالم است.

فقر، بیکاری و تبعیض دست‌ساخته روابط ناسالم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه ، در نشست با خانواده معزز شهدا و ایثارگران با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه هدایت جامعه هستند، اذعان داشت: قطعا" تمام مواردی که گفته شد را رسیدگی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد دریا امروز امری مهم و ضروری است، گفت: استفاده از ظرفیت ها و فرصت های نیروی جوان در هرمزگان باید در اولویت باشد، و ارتباط دریایی را در این استان گسترش دهید تا هیچ جوانی در هرمزگان دغدغه اشتغال نداشته باشد و هر روز شاهد اقتصادی فعال و پویا باشیم.

آیت الله ابراهیم رئیسی در خصوص اینکه دغدغه اصلی ما، قاچاق سازمان یافته در کشور است، خاطرنشان کرد: به طور حتم دغدغه ما مبارزه با قاچاق سازمان یافته و بزرگی است که در شهر جولان می دهند نه افراد کوله بر، باید به دنبال کشف این افراد پشت صحنه باشیم و دست از تلاش روز افزون بر نخواهیم داشت.

وی در جلسه بازدید از گمرگ شهید رجایی بندرعباس، ادامه داد: در رابطه با مبارزه با قاچاق سازمان یافته که کانتینری و محموله ای از شهری به شهری جابه جا می شوند، باید از سپاه پاسداران تقدیر کرد که با پشتکار در جهت مبارزه با صید غیر مجاز با قاچاقچیان صید در هرمزگان مبارزه کرده و به رفع دغدغه مردم پرداختند.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پارتی بازی سبب از بین رفتن اعتماد مردم می شود، ادامه داد: سعی کنید در تمام لحظه های خدمت خود به مردمی که در دفاع کشور خود را ثابت کرده اند، خدمتگذاری کنید و در تقسیم ظرفیت ها و استخدامی ها عدالت و برابری را پیشه بگیرید.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به مشکل اصلی صیادان هرمزگان، گفت: شغل اکثر بومیان در هرمزگان صیادی است که با حضور کشتی های خارجی در دریای خلیج فارس و عمان، امنیت شغلی صیادان با خطر جدی مواجه شده است و نیاز است به فکر معیشت جامعه صیادی باشیم.

مقام عالی قضایی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، اشاره کرد و گفت: برای جذب نیرو در صنایع هرمزگان باید عدالت در استخدام رعایت شود و امکان حضور برای تمام افراد به صورت برابر باشد.

رئیس قوه قضاییه ضمن اشاره به اینکه دغدغه اشتغال و بیکاری جوانان امری نگران کننده است، تصریح کرد: فقر، بیکاری، کمبودها و تبعیض، دست‌ساخته روابط ناسالم است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دستگاه قضایی و دولت صیانت از حقوق عامه است، ادامه داد: دریا خواری، زمین‌خواری، کوه خواری و جنگ خواری همگی تخلف است و با چنین تخلفاتی که حقوق عمومی را تضییع می کند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه