English

سردار هادیانفر:

بیش از ۱۲ درصد جانباختگان تصادفات کودکان و نونهالان هستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز خطراتی است که رانندگان را تهدید می‌ کند، گفت: بیش از ۱۲ درصد جانباختگان کودکان و نونهالان هستند و اگر رعایت شود این مقدار را کاهش خواهیم داد.

بیش از ۱۲ درصد جانباختگان تصادفات کودکان و نونهالان هستند

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار سید کمال هادیانفر ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در برنامه بهار دانش و انضباط ترافیک که امروز در دبستان دخترانه جوادالائمه برگزار شد، گفت: در سال ۸۶ بیش از ۲۷ هزار نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند که امروز با تلاش مسوولان و همکاری مردم این عدد به ۱۷ هزار نفر رسیده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی وظیفه توسعه نظم و انضباط ترافیکی را بر عهده دارد و ۳۲ دستگاه دیگر هم در این حوزه مسئول هستند.

او با اشاره به همیاران پلیس راهور گفت: بیش از ۱۱ میلیون دانش آموز در کشور این مسئولیت را بر عهده دارند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه جدی‌ترین مسئله در تصادفات عدم استفاده از کمربند ایمنی است، افزود: ۴۹ درصد از واژگونی‌ها در کشور به دلیل خستگی و خواب آلودگی است.

او با بیان اینکه سرعت و سبقت غیر مجاز خطراتی است که رانندگان را تهدید می‌کند، گفت: بیش از ۱۲ درصد جانباختگان کودکان و نونهالان هستند و اگر رعایت شود این مقدار را کاهش خواهیم داد.

سردار هادیانفر بیان کرد: از تمام همیاران در سراسر کشور به خاطر همکاری با پلیس راهور تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی