English

سردار اشتری:

امروزه ایران در تجهیزات دفاعی جزو کشورهای پیشرفته است

فرمانده ناجا گفت: در تجهیزات دفاعی امروزه ایران جزو کشورهای برتر منطقه و در جهان جزو کشورهای پیشرفته هستیم.

امروزه ایران در تجهیزات دفاعی جزو کشورهای پیشرفته است

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حسین اشتری ، فرمانده ناجا صبح امروز (8 مهر) در آیین افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۹ گفت: هجدهمین نمایشگاه پلیسی، امنیتی و ایمنی را امروز افتتاح می‌کنیم و امیدواریم که هر سال نسبت به سال قبل رشد و شکوفایی بهتری را شاهد باشیم.

وی افزود: امروز امنیت جوامع بشری جزو نیازهای اولیه مردم است و جزو وظایف ذاتی دولت‌ها و حکومت‌ها این است که امنیت را برای کشورش تامین کند.

سردار اشتری گفت: امروز به وسیله تجهیزات جدید، فناوری‌های روز و تکنولوژی به وجود آمده به دست افراد مبتکر پلیس توانسته است امنیت را در داخل کشور ایجاد کند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: آینده باید بیشتر از اینکه به صورت فیزیکی از افراد استفاده شود باید از افراد استفاده کنیم، در جهان امروز قدرت نرم‌افزاری و سخت افزاری باید باهم در خدمت جوامع بشری باشند.

وی ادامه داد: پلیس الکترونیک جا افتاده و تجهیزات خوبی هم در این زمینه داریم و پلیس جمهوری اسلامی به سمت هوشمندسازی در حال حرکت است.

سردار اشتری تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا به پلیس حرفه ای برسیم و هوشمندی و حرفه‌ای گرایی و اقتدار توام با رحمت را درنظر داشته باشیم.

وی گفت: ناجا به دنبال تحقق بخشی شعار سال یعنی رونق تولید است و به زودی این مهم را نشان همگان خواهیم داد.

فرمانده ناجا ادامه داد: در تجهیزات دفاعی امروزه ایران جزو کشورهای برتر منطقه و در جهان جزو کشورهای پیشرفته هستیم.

اشتری افزود: هر وقت که دشمن فشار را برای ایران زیاد کرد ما بر روی پای خود ایستادیم و نشان دادیم اگر بخواهیم می‌توانیم.

فرمانده ناجا تاکید کرد: مردم ما ثابت کردند که بدون نیاز به کشورهای بیگانه می توانیم بر روی پای خود بایستیم هر کجا که به کشورهای بیگانه اعتماد کردیم شکست خوردیم و هرکجا به روی پای خود ایستادیم موفق شدیم.

سردار اشتری گفت: نمونه آن همان مذاکراتی که انجام شد و قراردادهایی که امضا شد ولی تنها کشوری که به آن مذاکره و امضای خود پایبند بود ایران بود و البته این تعهدات هم حدی دارد و مسئولین ما بعد از دیدن طرف مقابل بر تعهدات خود پایبند نیست آنها هم جور دیگری رفتار کردند و تصمیمات جدید گرفتند.

وی ادامه داد: امروزه اعتماد مردم به پلیس جمهوری اسلامی بیش از سال‌های قبل افزایش پیدا کرده است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: اینکه پلیس ایران جلوی پخش موادمخدر به داخل کشور و ترانزیت به کشورهای دیگر را گرفته است باعث افتخار ما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه