English

قیمت بازدید از موزه نقشه تهران در شورای شهر تصویب شد

بهاره آروین بیان اینکه بر اساس لایحه قیمت بلیت برای بازدیدکنندگان داخلی مبلغ ۴۰۰۰ تومان و برای گردشگران خارجی ۵۰ هزار تومان خواهد بود گفت:‌ این قیمت در سقف مصوبه هیات دولت برای تعیین نرخ بهای بازدید تعیین شده است.

قیمت بازدید از موزه نقشه تهران در شورای شهر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز (7 مهر) لایحه تامین بهای بازدید از موزه نقشه تهران در شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و بهاره آروین در توضیح این لایحه اظهار کرد: موزه نقشه تهران در سال ۹۸ راه اندازی شده است. به همین دلیل تعیین نرخ بهای آن در بودجه دیده نشده است.

وی با بیان اینکه بر اساس لایحه قیمت بلیت برای بازدیدکنندگان داخلی مبلغ ۴۰۰۰ تومان و برای گردشگران خارجی ۵۰ هزار تومان خواهد بود گفت:‌ این قیمت در سقف مصوبه هیات دولت برای تعیین نرخ بهای بازدید تعیین شده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس اگر در روال تصویب این مصوبه قیمت گذاری سالانه هیات دولت تغییر کرد این قیمت نیز تغییر خواهد کرد.

آروین با بیان اینکه در تبصره ۱ این لایحه تخفیف ۵۰ درصد برای دانش آموزان، دانشجویان و بازدیدهای گروهی بیش از ۱۰ نفر در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین می‌بایست کلیه درآمدها به حساب خزانه واریز شود.

کلیات این لایحه به تصویب اعضای شورای شهر رسید و قرار شد در جلسه بعد جزئیات آن بررسی شود.

همچنین اعضای شورای شهر به تغییر نام ۲۳ کوچه نیز در این جلسه رای دادند که مهمترین این تغییر نام‌ها تغییر نام خیابان صف معروف به "سپه سالار" که در نامگذاری امروز این خیابان به نام "باغ سپه سالار" تغییر نام داد که نهایتا اعضای شورای شهر با تغییر نام این کوچه‌ها که عمدتا بی نام بودند موافقت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه