English

ایستگاه مترو امام حسین در خط ۶ افتتاح شد

ظهر امروز ایستگاه امام حسین (ع) واقع در خط شش مترو با حضور شهردار تهران افتتاح شد.

ایستگاه مترو امام حسین در خط 6 افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج،  پیروز حناچی ، شهردار تهران  ظهر امروز (6 مهر) در حاشیه افتتاح رسمی از ایستگاه امام حسین (ع)   واقع در خط شش مترو با تاکید بر اینکه بر اساس قول و وعده‌ای که قبل از این به مردم تهران داده بودیم، هر ماه یکی از ایستگاه‌های مترو راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: امروز  شاهد راه‌اندازی ایستگاه امام حسین (ع) هستیم که خدمات مؤثری به مردم ارائه می‌شود و همچنین ١۴ دستگاه هواساز نیز به بهره‌برداری رسید و با این آهنگ، سایر ایستگاه‌ها نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در مهرماه در خطوط یک، دو، چهار، شش و هفت سرفاصله حرکت قطارها کاهش یافته و این در حالی است که افتتاح هواکش‌های میان تونلی  می‌تواند به خدمات رسانی بهتر کمک کرده و می‌تواند به توزیع بار پیک زمانی کمک کند.

شهردار تهران در مورد درخواست استاندار تهران مبنی بر واگذاری مجموعه‌های بهاران به بهزیستی و اینکه آیا شهرداری در این زمینه به شورای شهر لایحه‌ای داده است یا خیر، ‌ گفت:‌ شهرداری در اجرای این مسئله در بخش‌هایی که بهزیستی آمادگی دارد، اقدام لازم را انجام می‌دهد و شورای شهر نیز موافق است و همه باید دست به دست هم دهیم تا اقدامات موثر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شود.

حناچی در مورد اینکه پلیس طرح ترافیک جدید را رد کرده است، گفت: این موضوع در شورای عالی ترافیک مطرح و نظرات  ۶ دستگاه در آن وجود دارد و پس از آن نتیجه قطعی اعلام می‌شود.

در این مراسم افتتاح حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، الویری، محسن هاشمی، امانی، اعطا از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند و از دیوارنگاره شهدا در ایستگاه مترو امام حسین نیز رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه