English

جزئیات آتش سوزی خودروی ۲۰۶ در اتوبان امام علی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه خودرو ۲۰۶ اس دی بامداد امروز در بزرگراه امام علی دچار آتش سوزی شد.

جزئیات آتش سوزی خودروی ۲۰۶ در اتوبان امام علی

به گزارش خبرگزاری موج،  سیدجلال ملکی ،  سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درخصوص جزئیات این خبر گفت: ساعت ۵۹ دقیقه بامداد یک مورد حادثه آتش سوزی خودرو به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه واقع در اتوبان امام علی (ع) مسیر شمال به جنوب بعد از خیابان دماوند اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو ۲۰۶ اس دی که دارای سه نفر سرنشین مرد بوده است هنگام حرکت به دلایل نامشخص منحرف شده و به شدت با دیواره کنار بزرگراه برخورد می‌کند. این خودرو پس از برخورد با دیوارهای کنار بزرگراه به شدت شعله‌ور می‌شود.

ملکی افزود: خوشبختانه سرنشینان این خودرو با وجود مصدومیت‌های به وجود آمده بلافاصله از خودرو خارج می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان خودرو را کاملاً خاموش کرده و مصدومین حادثه را به عوامل اورژانس تحویل دادند، گفت: یک نفر از این مصدومان مصدومیت شدیدی از ناحیه دست داشت و مصدومان توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته وی، این عملیات ساعت ۱:۳۵ دقیقه به پایان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی