English

دستگیری سارقان بیلبوردهای فرهنگی شهرداری تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: سارقانی که اقدام به سرقت بنر ها و بیلبورد های فرهنگی شهرداری تهران کرده بودند دستگیر شدند.

دستگیری سارقان بیلبوردهای فرهنگی شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار علیرضا لطفی ،  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در حاشیه دستگیری سارقان بیلبورد و بنرهای شهرداری تهران که در مقر مرکزی پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد، گفت: اواخر مرداد ماه سال جاری از طریق مسئولان سازمان زیباسازی شهرداری تهران به پلیس آگاهی اعلام شد که تعدادی از تابلوها و بنرهای فرهنگی شهرداری تهران از سوی افرادی ناشناس به سرقت رفته است که در پی آن تیمی ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه ماموران موفق به شناسایی یک راننده کامیون که اقدام به جابه جایی و حمل این تابلوها کرده بود، شدند و پس از اخذ مجوزهای قضائی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه از طریق این فرد دیگر افراد نیز شناسایی و دستگیر شدند گفت: یک راننده جرثقیل، یک برشکار و چند نفر دیگر نیز که اقدام به سرقت تابلوها کرده بودند شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.

لطفی با اشاره به بازجویی از این افراد، گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده مدعی شدند که در پی یافتن کار اقدام به درج آگهی در سایت دیوار کرده بودند که فردی با آنها تماس گرفته و دعوت به همکاری کرده است این افراد نیز به فرد اصلی مراجعه و با آن اعلام شده که این کار از جانب پیمانکار شهرداری انجام شده و آنان باید شبانه اقدام به جمع آوری تعدادی از بنرها و بیلبوردها از سطح مناطق ۱ تا ۱۱ شهرداری تهران کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با اطلاعات به دست آمده ، فردی که با این افراد تماس گرفته بود نیز شناسایی و دستگیر شد، خاطر نشان کرد: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و مشخص شد که در دو شب دست‌کم ۴۴ تابلو و بنر فرهنگی را به وسیله همین افراد سرقت کرده است.

لطفی با بیان اینکه یک نفر دیگر نیز در این زمینه شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد، گفت: در مجموع تاکنون پنج نفر از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند که برای این افراد پرونده‌هایی تشکیل داده شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد اینکه آیا ممکن است این افراد با قصد و غرایض دیگری دست به این سرقت زده باشند، گفت: در این زمینه نیز در حال انجام تحقیق هستیم و با توجه به این که عامل اصلی ادعا کرده که در گذشته یکی از پیمانکاران شهرداری بوده و ممکن است انگیزه‌ای به جز انگیزه مالی از طریق سرقت نیز مطرح بوده باشد که این موضوع در حال بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی