English

حق شناس:

شهید زدایی از تابلوهای شهر دروغ است!

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: متاسفانه 20 روز است که پروژه‌ ای تحت عنوان شهید زدایی از تابلوهای شهر شکل گرفته که دروغ است.

شهید زدایی از تابلوهای شهر دروغ است!

به گزارش خبرگزاری موج،  محمد جواد حق شناس ،  رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران صبح امروز 31 شهریور با بیان این که متاسفانه 20 روز است که پروژه‌ای تحت عنوان شهید زدایی از تابلوهای شهر شکل گرفته که دروغ است اظهار کرد: برخی ها چنان آی دزد – آی دزد راه انداخته اند که برخی ها در شهرداری می‌گویند نکند که درست باشد؟

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران در دو سال گذشته  تنها 156 مورد نامگذاری داشته که 38 درصد آن نامگذاری نام شهدای انقلاب و جنگ بوده است گفت: حتی‌ بوستانهای بزرگ را نیز به نام شهدا از جمله شهید حججی در این مدت نامگذاری کردیم.

وی با بیلان این که تابلوها قدیمی بوده گفت: تنها در تعداد انگشت شماری از تابلوها که آن هم مربوط به سال 90 الی 91 بود کلمه شهید حذف شده.

وی با بیان این که ما در خیلی از حوزه‌ها با شورای چهارم و قالیباف مشکل داریم اما بالله و والله نه به چمران و نه به قالیباف شهید زدایی می‌چسبد گفت: حتی مخالفین رسمی نظام نیز برای شهدا احترام قائلند و این شهید زدایی را به کسی نچسبانید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه