English

موسسه حرف آخر موسسه ای موفق در زمینه آموزش کنکور

حرف آخر یک موسسه آموزش کنکور می باشد که در زمینه کاری خود بسیار موفق بوده و هرساله تعداد زیادی داوطلب را رتبه برتر کنکور می کند.

موسسه حرف آخر موسسه ای موفق در زمینه آموزش کنکور

به گزارش خبرگزاری موج، حرف آخر یک موسسه آموزش کنکور می باشد که در زمینه کاری خود بسیار موفق بوده و هرساله تعداد زیادی داوطلب را رتبه برتر کنکور می کند. موسسه حرف آخر دارای ویژگی های متمایزی می باشد که منجر به برتری این موسسه در زمینه آموزش کنکور شده است.

موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در زمینه تولید محتوای آموزشی، نظیر کتاب های آموزشی و محصولات دیجیتال فعالیت می کند .موسسه حرف آخر که از سال 1390 با مدیریت و نظارت استاد عبدالرضا منتظری به فعالیت می پردازد، با شیوه ای متفاوت به تدریس مطالب می پردازد تا دانش آموزان را برای دو هدف امتحانات نهایی و فراتر از آن کنکور، آماده نماید. حرف آخر در زمینه آموزش کنکور بسیار موفق بوده است، اما دلایل این موفقیت در آموزش کنکور چیست ؟ یکی از دلایلی که بسیاری از دانش آموزان با وجود تلاش های بسیار، موفق به کسب نتیجه مطلوب نمی شوند، شیوه نادرست آنان در مطالعه دروس است. در حقیقت اغلب دانش آموزان مطالب درسی را در حافظه کوتاه مدت خود ثبت می کنند و در نتیجه پس از گذشت چند روز یا نهایتا چند هفته، قادر به یادآوری کامل و صحیح مطالب نخواهند بود. اما موسسه ما با تکنیک آموزشی جدید مطالب را در ذهن مخاطب حک می کند. در این شیوه آموزشی، برای تدریس تمامی دروس، از ادبیات فارسی گرفته تا فیزیک و شیمی، از محتوای بصری مانند تصاویر و انیمیشن ها استفاده شده است. در نتیجه مطالب درسی در نیم کره راست مغز و حافظه بلند مدت دانش آموزان ذخیره می شوند. همچنین استفاده از نقشه راه که توسط اساتید هر درس ارائه می شود، باعث سازماندهی و طبقه بندی مطالب در ذهن مخاطب می گردد. اساتیدی که هریک از آنان از استادان پرآوازه و باتجربه کنکور هستند، برای شبیه سازی فضای کلاس و رفع سوالات احتمالی دانش آموزان، با یکدیگر همکاری کرده و با حضور در جلسات تدریس یکدیگر، به طرح سوالات هدفمند و کلیدی می پردازند.

چرا موسسه حرف آخر ؟

حرف آخر موفق ترین موسسه آموزش کنکور کشور بوده است ، اما فکر می کنید تمایز آن در چیست ؟ در سال های اخیر موسسات مختلفی اقدام به تولید کتاب ها و دی وی دی های آموزش کنکور نموده اند و دانش آموزان بسیاری، با صرف هزینه های گزاف بسته های آموزشی متعددی را خریداری می نمایند. اما در اغلب موارد، حتی دی وی دی های یک درس را به طور کامل تماشا نمی کنند در این میان ما از یک شیوه آموزشی نوین و موفق برای آموزش تمامی درس ها استفاده می کنیم، که با تدریس در مدتی کوتاه و بدون خسته کردن مخاطب، موجب ماندگاری عمیق مطلب در ذهن مخاطب خواهد شد. تمامی پکیج های آموزشی این موسسه دارای ویژگی های زیر می باشند:

  1. تدریس توسط اساتید حرفه ای کنکور در حرف آخر
  2. شیوه تدریس پر بازده و متفاوت
  3. طراحی نقشه راه برای انسجام مطالب درسی
  4. آموزش تکنیک ها و فرمول های حل سریع سوالات
  5. حل تست های کنکوری و تالیفی
  6. تطابق بالای 90 درصد حرف آخر با سوالات کنکور

قیمت محصولات حرف آخر

قیمت محصولات حرف آخر

قیمت محصولات حرف آخر را می توانید در سایت مرکزی حرف آخر مشاهده بکنید ، همچنین جهت دریافت تخفیف می توانید با شماره 02166003191 تماس بگیرید ، شایان ذکر است در صورت خرید محصولات از دفتر مرکزی موسسه حرف آخر ، علاوه بر محصول خریداری شده ، مشاوره و برنامه ریزی رایگان آن محصول به صورت کاملا رایگان تا روز کنکور توسط دپارتمان مرکزی مشاوره و برنامه ریزی حرف آخر صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی