English

محسن هاشمی:

امسال شاهد کاهش سد معبر در خیابان ها در حین عزاداری بودیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال شاهد کاهش سد معبر در خیابان ها در حین عزاداری بودیم و جالب‌ تر اینکه امسال بیش از پیش شاهد برگزاری نماز جماعت در هیأت‌ ها بودیم.

امسال شاهد کاهش سد معبر در خیابان ها در حین عزاداری بودیم

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در صد و شصت و چهارمین جلسه شورا اظهار کرد: از همکارانم در مدیریت شهری علی الخصوص پاکبان ها تشکر می‌کنم که در این ایام به عزاداران اباعبدالله خدمت‌رسانی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: هما‌ن‌طور که می دانید ابتکار خوبی هم از سوی برخی اعضای شورا انجام شد که مشارکت در نظافت شهر بود که با همکاری شهروندان صورت گرفت.

وی ادامه داد: امسال شاهد کاهش سد معبر در خیابان ها در حین عزاداری بودیم و جالب‌تر اینکه امسال بیش از پیش شاهد برگزاری نماز جماعت در هیأت‌ها بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آیت‌الله طالقانی دایره‌المعارف مبارزه با دشمنان و مستکبران هستند و از زمان نهضت ملی شدن صنعت نفت تا پیروزی انقلاب اسلامی گام بزرگی برای مبارزه با استکبار برداشتند.

وی افزود: ایشان در تمام سالهای عمرشان مراقب این بودند که فاصله‌ای بین مردم و علما و روحانیون ایجاد نشود و در خطبه‌های هم که ایراد کردند بسیار متفکرانه و با اندیشه‌ای خاص سخن گفتند.

محسن هاشمی گفت: شوراها میراث آیت‌الله طالقانی است زیرا ایشان اولین پایه‌گذار بحث تشکیل شوراها بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه