English

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در نهاوند مطرح کرد:

نقش دشمن در مفاسد حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور

دادستان کل کشور در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی، با اشاره به نقش دشمن در مفاسد حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور، از طرح و نقشه های دشمن که سعی در ناامید کردن و ایجاد یاس در مردم را دارند، سخن گفت.

نقش دشمن در مفاسد حوزه  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور

به‌گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری،  دادستان کل کشور  در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی، با اشاره به نقش دشمن در مفاسد حوزه  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور، گفت: بسیاری از مفاسد در سه حوزه اقتصادی، سیاسی  واخلاقی فرهنگی در کشور را با هدف  ناراضی کردن مردم از طرف دشمنان خارجی و با کمک جریان داخلی دانست و اظهارکرد:  دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضا بر روی آنها اشراف دارند و با این جریان‎ها برخورد می‌کنند.

 

نقش دشمن در مفاسد حوزه  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور

وی  با اشاره به نقش دشمن در مفاسد حوزه  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور، تأکید کرد: تصور نکنید که برخی از این پرونده‌ها ریشه عادی دارند دشمن در راستای ناامید کردن مردم از هیچ وسیله‌ای فروگذار نمی‌کند تا مردم را نا امید کند.

منتظری با بیان اینکه دشمن عوامل خود را مسئول قرار داده و به هر وسیله‌ای متوسل می‌شود که در جامعه بذر ناامیدی و یاس را بپاشند، افزود:  بحث امروز ما در دستگاه قضایی خط  و مسیری است که شهید آیت الله بهشتی و شهید قدوسی برای ما ترسیم کردند و باید پاسدار خون این شهدا باشیم .

وی  با اشاره به نقش دشمن در مفاسد حوزه  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور، گفت: مذاکره با آمریکا تسلیم شدن در برابر شیطان بزرگ است و به فرموده مقام معظم رهبری نباید به دشمنی که همه رفتارش خیانت در حق ملت ایران بوده اطمینان کرد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: فسادی که امروز دشمن به دنبال گسترش آن است نه تنها در حوزه اقتصاد نبوده بلکه در اخلاق وفرهنگ  است که منشاء آن در فضای مجازی رها شده است.

وی  با اشاره به نقش دشمن در مفاسد حوزه  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور، ادامه داد: دشمن می‌خواهد با حرکتی خزنده در مسأله حجاب، حجاب  را در جامعه تنزل بدهد و ضعف دراطلاع‌رسانی ما باعث شده که دشمن از این خلل سواستفاده کند و اگر موردی از فساد هم باشد آن را خیلی بزرگ جلوه دهند و باعث نا امید کردن مردم و بی اثر کردن تلاش مدیران پاک دست شود.

منتظری با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌ای از قیام عاشورا بود،گفت:در طول چهل سال گذشته همگان شاهد و ناظر بودند که نقش مکتب خونین امام حسین(ع) در حرکت درآوردن مردم ایران و تقابل با استکبار جهانی بی‌بدلیل بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌ای از قیام عاشورا بود، افزود: در طول چهل سال گذشته همگان شاهد و ناظر بودند نسل دوم وسوم وچهارم انقلاب  که نقش مکتب خونین امام حسین(ع) در حرکت درآوردن مردم  ایران و امت اسلامی ومبارزه با ظلم و ستم و جهاد فی سبیل الله در تقابل با استکبار جهانی بی‌بدلیل بوده وهست.

 

مذاکره با آمریکا تسلیم شدن محض در برابر این شیطان بزرگ است

دادستان کل کشور  با اشاره به نقش دشمن در مفاسد حوزه  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور و بیان اینکه نهاوند نزدیک به 850شهید تقدیم به انقلاب کرده است بیان کرد:  شهرستان نهاوند نزدیک به 850 شهید تقدیم انقلاب کرده است، شهیدانی که هدفی جز پیمودن راه امام حسین (ع) در اندیشه خود نداشتند شعارها یی که خواندندوحماسه هایی که آفریدند فریادی که زدند ،جلوه ای از جلوه های قیام امام حسین علیه السلام است.

 منتظری با بیان اینکه  شهید قدوسی در زمان حیات خود منشأء خدمات علمی بسیاری بود، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام (ره) برای به وجود آوردن نظام قضایی متناسب جمهوری اسلامی، شخصیت ارزنده و برجسته آیت‌الله قدوسی را به عنوان دادستان کل کشور برگزیدند.

وی با اشاره به اینکه شهید قدوسی فردی متناسب برای مدیریت دادگاه انقلاب و برای به نظم درآوردن سیستم قضایی بودند که توانست در یک برهه بسیار حساس وارد دستگاه قضایی شود، مطرح کرد:  در آن مقطع حساس زمانی  یک جریان انحرافی در تلاش بود وارد دستگاه قضایی کشور شود امام امام (ره) این اجازه را ندادند.

وی با بیان اینکه شهدا رفتند و کاری کردند کارستان وبه ما مژده دادند که نگران نباشید و مسیری را که آنها رفتند وما هم باید به دنبال آنها حرکت کنیم، افزود: این وظیفه و مسئولیت ما را چند برابر می‌کند و وظیفه ما این است که آنگونه که شایسته نظام اسلامی است همه تلاش خود را بکنیم .

دادستان کل کشور  با اشاره به نقش دشمن در مفاسد حوزه  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور و بیان اینکه ما در دستگاه قضایی و همه  وهمه اگر کوتاهی کنیم مسؤلیت داریم و فردای قیامت باید جوابگو باشیم، افزود: نظامی که ثمره خون 250هزار شهید و 500هزار جانباز و ایثارگر وآزاده است باید همچنان سربلند وپیروز باشد وما نیز باید ادامه دهنده راه این شهدا باشیم ودر مسیر آنها که رفتند حرکت کنیم.

منتظری در ادامه به شرایط تحریم ها هم اشاره کرد و افزود: مذاکره با آمریکا تسلیم شدن محض در برابر این شیطان بزرگ است و همچنان که رهبر معظم انقلاب  بارها فرموده اند نباید به دشمنی که همه رفتارش خیانت در حق ملت ایران بوده اطمینان کرد.

وی  با اشاره به نقش دشمن در مفاسد حوزه  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور و اشاره به وجود ۱۱هزار قاضی در دستگاه قضایی کشور، اظهار کرد: ما کار مبارزه با فساد را از خودمان شروع کردیم و کار ما بگیر و ببند نیست  اما سایر قوا نیز باید مدیران و نیروهای تحت امر خود را نظارت کنند که کار به دستگاه قضا نکشد زیرا وظیفه ما برخورد با مفاسد است و گاهی  مشاهده می شود در مراحل تحقیق و تکمیل پرونده  مسئول بالا دست از مجرم یا فرد فاسد تعریف و تمجید می‌کند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه