English

زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی اعلام شد

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت: ثبت نام بیست و سومین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی از ۱۰ مهرماه ۹۸ آغاز می شود.

زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی غلامی مقدم، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی درخصوص زمان ثبت نام بیست و سومین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی با نام همسفر تا بهشت اظهار کرد: برنامه ازدواج دانشجویی متناسب با سال تحصیلی و از مهر تا مهر برنامه ریزی می شود و ثبت نام «بیست و سومین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی» با عنوان «همسفر تا بهشت» نیز در صورتی که برنامه ریزی ها با مشکل خاصی مواجه نشود، از ۱۰ مهرماه ۹۸ آغاز می شود.

وی گفت: یکی از مهمترین برنامه های ازدواج، طرح ملی «همسفر تا بهشت» است که در قالب این طرح دانشجویانی که ازدواج می کنند یک هدیه سفر ۳ روزه از سوی دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها دریافت می کنند که سفر مشهد مقدس است.

دبیر ستاد ازدواج دانشجوی ادامه داد: دانشگاه ها نیز امسال برنامه مبسوطی در این زمینه خواهند داشت و همچنین در حال برنامه ریزی رویکرد جدید پژوهش محور در حوزه قبل ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج هستیم.

وی درباره ارائه فرصت برای زوج هایی که سال گذشته نتوانسته اند در طرح ملی ازدواج دانشجویی با عنوان «همسفر تا بهشت» شرکت کنند گفت: معمولا هرسال به این صورت است که زوج هایی که به هر دلیل نتوانستند سال گذشته شرکت کنند، یک فرصت به آنها برای شرکت در دوره جدید داده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه