English

کشف میلیونی اموال سرقتی از مخفیگاه سارق

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت گفت: یک سارق لوازم خودرو با 25 فقره سرقت دستگیر و از مخفیگاه متهم به ارزش یک میلیارد ریال اموال سرقتی کشف شد.

کشف میلیونی اموال سرقتی از مخفیگاه سارق

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ دوستعلی جلیلیان ،  سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت  در توضیح این خبر گفت: با وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده سرکلانتری به ویژه در خیابان های یاخچی آباد ، هزار دستگاه ، خیابان تختی و خیابان دستواره شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت ها توسط یک سارق انجام می شود و متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری با پلاک مخدوش لوازم داخل خودروها را سرقت می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با افزایش گشت های انتظامی ، مخفیگاه متهم در محدوده سرکلانتری شناسایی شد، ادامه داد: با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش توسط ماموران کلانتری 130 نازی آباد دستگیر و تعدادی اموال مسروقه از قبیل باند و ضبط، باطری و غیره از همان محل کشف شد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: متهم در بازجوئی های پلیسی به 25 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شد و تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال برآورده کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه