English

موسسه غیر قانونی اعزام دانشجو به خارج از کشور پلمب شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت گفت: یکی از موسسات غیرمجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور به خاطر نداشتن جواز کسب پلمب شد.

موسسه غیر قانونی اعزام دانشجو به خارج از کشور پلمب شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ تقی افرند ،  معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت اظهار کرد: اخیرا با شکایت تعدادی از شهروندان خصوصا دانشجویانی که قصد اعزام به خارج از کشور را داشتند، نماینده معاونت حقوقی وزارت علوم، لیستی از موسسات آموزشی اعزام دانشجو به خارج از کشور را که فاقد مجوزهای لازم بودند، برای برخورد قانونی در اختیار دادسرای فرهنگ و رسانه قرار داد.

وی افزود: متعاقبا با دستور بازپرس شعبه 12 این دادسرا، موضوع به معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، ارجاع شده و تیم های این یگان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده یکی از این موسسات که در شمال تهران فعالیت غیرمجاز داشت، شناسایی شده و با هماهنگی از سوی نماینده حقوقی وزارت علوم، از این محل بازدید شد که به خاطر نداشتن جواز کسب و فعالیت بدون پروانه و مجوزهای لازم در خصوص اعزام دانشجو به خارج از کشور، بنابر دستور مرجع قضایی پلمب شد.

سرهنگ افرند، تصریح کرد: بازدید از شرکت های صوری که بدون کسب مجوزهای لازم و قانونی اقدام به اعزام دانشجو به خارج از کشور می کنند، در روزهای آتی نیز ادامه دارد و با مسئولان این شرکت ها برخوردهای قانونی صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه