English

پیش بینی کاهش دما در استان خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا فردا در استان خوزستان شاهد کاهش 1 تا 2 درجه‌ ای دما خواهیم بود و سپس از روز دوشنبه تا اواخر هفته روند افزایش دما وجود دارد.

پیش بینی کاهش دما در استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج، محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان، درخصوص وضعیت آب و هوای این استان در چند روز آینده گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده ضرایب بالای ناپایداری طی امروز و فردا در مناطق مرتفع شمالی و شرقی می‌باشد که سبب افزایش ابر خواهند شد و احتمال بارش پراکنده، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای در این مناطق وجود خواهد داشت.

وی افزود: وزش بادهای متوسط طی امروز به ویژه برای نیمه جنوبی، غربی و مناطقی از مرکز استان پیش‌بینی می‌شود که کاهش دید افقی ناشی از گرد و غبار موقتی برای ساعاتی از بعدازظهر روز جاری در مناطقی از مرکز استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان، عنوان کرد:تا فردا شاهد کاهش 1 تا 2 درجه‌ای دما خواهیم بود و سپس از روز دوشنبه تا اواخر هفته روند افزایش دما وجود دارد.

وی افزود: شوش و دهدز با دمای 47/8 و 22/1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند و اهواز نوسان دمای 32/7 تا 46 درجه سانتیگراد را تجربه کرده است.

سبزه‌زاری گفت: بیشترین میزان بارش‌های 24 ساعت گذشته استان در شهرستان‌های دهدز با 7/8، ایذه 2/4 و لالی 1/2 میلیمتر به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه