English

جزئیات ثبت نام سومین آزمون استخدامی بخش خصوصی

ثبت‌ نام اینترنتی سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از امروز شنبه 26 مرداد آغاز می شود و تا 31 شهریور امسال ادامه دارد.

جزئیات ثبت نام سومین آزمون استخدامی بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین قمری، دبیر همایش مجمع هماهنگی بخش خصوصی اظهار کرد: در همایش امروز راهکارهای مبتنی بر دستاوردهای دانش‌بنیان ارائه خواهد شد و همزمان ثبت‌نام سومین آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز آغاز می‌شود.

دبیر همایش مجمع هماهنگی بخش خصوصی در حاشیه این مجمع که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، رئیس اتاق بازرگانی تهران و مدیران صدها شرکت معتبر بخش خصوصی برگزار شد، آزمون سوم را فرصتی ایده‌آل برای عرضه مهارت‌ها و شایستگی‌ها از سوی داوطلبان به شرکت‌های معتبر فعال در بخش خصوصی کشور دانست.

گفتنی است فرایند ثبت‌نام اینترنتی سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از امروز شنبه 26 مرداد آغاز و تا 31شهریور امسال ادامه خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود در آزمون امسال حدود 10000 فرصت شغلی از سوی 1750 شرکت معتبر دانش‌بنیان، تجاری، صنعتی و فناور کشور عرضه شود.

داوطلبان شرکت در آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت Inre.ir یا دفاتر رسمی پیشخوان دولت، برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • Hh

    سلام
    خواهشمندم نظر هاروارد منعکس کنید
    کلا برداری هستم و ما به قوه قضاییه شکایت کردیم و از مسولین محترم میخوایم واقعا پیگیری کنن ممنون سپاسگذاریم

  • بهنام

    همون جور که میگن هدف از این ازمون اشتغال زایی البته نه برای مردم فقط برای برگزار کنندهای ازمون وبدست اوردن یه سود چند میلیاردی با پولی که بابت ثبت نام میگیرن نود در صد کسایی که تو این ازمون شرکت میکنن در اخر تو لیست انتظار قرار میگیرن انتظاری که برای همیشه ادامه داره

  • عاطفه

    سلام میخواستم بدونم مرحله حضوری سومین آزمون استخدامی بخش خصوصی کجا برگزار میشه؟آیا رشت هم این آزمون برگزار میشه؟

  • سارا

    سلام. تاریخ آزمون دقیقا مشخص شده؟ تخصصی و عمومی رو باهم میگیرن؟ منابع شون کنکوره ارشده؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه