English

سردار اشتری:

ایران با روحیه توام با دانش به جنگ ناحق تحمیلی علیه خود می‌ رود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز روحیه توأم با سلاح دانش در میان سربازان نظام و مردم ایران ساری و جاری است و با همین روحیه به جنگ ناحق تحمیلی علیه خود می‌رود.

ایران با روحیه توام با دانش به جنگ ناحق تحمیلی علیه خود می‌ رود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم اختتامیه برگزاری مسابقات گشت جاده ای روسیه (۲۰۱۹) گفت: بسیار مفتخریم که پس از چند روز تلاش و رقابت دوستانه در محیطی صمیمی و آکنده از برادری، در جمع شما عزیزان حضور دارم؛ همکاران عزیز من تلاش کردند تا میزبان شایسته ای برای شما باشند و از این رو جا دارد که از یکایک مسئولان و افراد دست اندرکار در این مسابقات صمیمانه قدردانی کرده و از کاستی های احتمالی عذرخواهی می کنم.

وی افزود: آنچه که در این مدت اندک، در کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران مشاهده کردید بخش بسیار ناچیزی از فرهنگ و تمدن و زیبایی‌های این کشور بسیار کهن و باستانی بود. 

فرمانده ناجا ادامه داد: ایران در طول هزاران سال تاریخ پر افتخار خود صفحات درخشان و مهمی از تاریخ بشریت را به خود اختصاص داده و همواره سرچشمه زاینده فرهنگ و علم و تمدن بوده است؛ بازدیدهای انجام شده شما از اماکن فرهنگی و گردشگری و تاریخی ایران، بی شک باورهای شما عزیزان را درباره کشور ایران دگرگون کرد و دانستید که آنچه در خصوص ایران در رسانه‌های استکباری و غیرهمسو مطرح می شود گویای واقعیت نیست و ایران و مردمانش در عین شجاعت و سلحشوری، بسیار مهربان و صلح دوست هستند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که فرصت بازدید از آن برای شما فراهم شد تنها بازگو کننده قطره‌ای از دریای بیکران ایثار و از خود گذشتگی ملت قهرمان ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی از سوی حزب بعث عراق است.

سردار اشتری با بیان اینکه روحیه تعاون و همبستگی و آحاد ایرانیان در آن جنگ بی امان و همه جانبه به زیباترین شکل ممکن به منصه ظهور رسید، گفت: اکنون همان روحیه با سلاح دانش و تجربه بیشتر در میان سربازان و مردم غیور ایران ساری و جاری است و ایران اسلامی با تکیه بر همین دستاوردها به جنگ مشکلات و تنگناهایی که به ناحق به او تحمیل شده است، می رود.

سردار اشتری افزود: ما در این فرصت اندک که افتخار میزبانی شما را داشتیم نهایت توان خود را به کار گرفتیم تا نماینده و معرف شایسته ای برای پلیس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیسی که به عنوان یک نهاد برخاسته از متن جامعه و مردم، ضمن حفظ حقوق شهروندی، مروج امنیت و حافظ قانون است، گفت: این خصیصه تنها با تمسک به آموزه های جهان شمول دین مبین اسلام و رهنمودها و تدابیر سکان داران کشتی این نظام، حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) میسر گردیده است.

وی تصریح کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر آنکه از لحاظ کارآیی و تخصص به قله های بلند دست یافته، از حیث اخلاقی و انسانی نیز در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته؛ به گونه ای که اینک نه تنها در سطح منطقه خاورمیانه بلکه در ابعاد جهانی، یکی از کارآمدترین و پاک دست ترین پلیس های جهان است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران با سابقه ای طولانی در امر میزبانی و شرکت در رویدادهای ورزشی همواره کوشیده است، ضمن ارتقای سطح روابط دیپلماتیک بین کشورها و استحکام بخشی به همکاری های چند جانبه بین نیروهای مسلح کشورهای مختلف، موجب تقویت روابط فرهنگی و ترویج مقاصد صلح جویانه در زمین مسابقات و خارج از آن باشد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری در پایان با تشکر از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات گشت جاده‌ای، گفت: برای همه اعضای شرکت کننده در این مسابقات، موفقیت و تداوم پیروزی‌های به دست آمده در رقابت های آتی را آرزو می کنم؛ همچنین امیدوارم که کشور عزیزمان ایران را با خاطراتی خوش و به یادماندنی ترک کنید و سفیرانی صادق برای فرهنگ اسلامی و تمدن ایرانی باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه