English

رحیمی خبر داد؛

تلاش می کنیم میزان تسهیلات به دانشجویان را به ۱۱۰میلیارد برسانیم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: سال گذشته قریب به ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان ارائه شده است که تلاش می‌ کنیم میزان تسهیلات را در سال جاری به ۱۱۰ میلیارد تومان برسانیم.

تلاش می کنیم میزان تسهیلات به دانشجویان را به ۱۱۰میلیارد برسانیم

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز رحیمی ،  رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در نشست خبری چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: حدود ۱۴ الی ۱۵ نوع وام دانشجویی وجود دارد که تلاش می‌کنیم وام‌ها بین تمامی متقاضیان، توزیع شود.

وی با اشاره به میزبانی تبریز در برگزاری چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: ریالی از هزینه‌های دانشگاه صرف این مراسم نمی‌شود و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در برگزاری این المپیاد در کارنامه این دانشگاه، ماندگار خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از تلاش برای افزایش وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: سال گذشته قریب به ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان ارائه شده است که تلاش می‌کنیم میزان تسهیلات را در سال جاری به ۱۱۰ میلیارد تومان برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن موافقت با پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مبنی بر احداث دبیرخانه دائمی المپیادهای ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تبریز، بیان کرد: احداث این دبیر خانه را به عنوان پایگاه قهرمانی برای این منطقه می‌بینم و از کمیسیون سرمایه‌گذاری و امکانات صندوق رفاه در این خصوص استفاده خواهیم کرد.

رحیمی با تاکید بر تلاش برای تمرکز زدایی در بهره‌مندی از امکانات صندوق‌ رفاه ‌دانشجویی و توزیع اعتبارات آن در استان‌های مختلف، گفت: کمک خواهیم کرد تا خوابگاه در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی تبریز به سرانجام برسد. 

وی تاکید کرد: با وجود اینکه مطالباتی از برخی سازمان‌ها داریم، اما نگران برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی نیستیم، جداسازی بودجه فرهنگی از حوزه آموزشی در حرف یک خط، ولی در عمل بسیار سخت است.

در ادامه این نشست رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت با بیان اینکه برگزاری المپیادهای ورزشی از سال ۷۳ کلید خورده است، گفت: در سال‌های ابتدایی، دو المپیاد دختران و پسران با مشارکت ۲۰ دانشگاه برگزار می‌شد که با افزایش تعداد دانشگاه‌ها دیگر قادر به اجرای برگزاری همزمان المپیادهای دختران و پسران نبودیم.

مهدی مقدم منش در پایان با اشاره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از برگزاری چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار کرد: تبریز سال گذشته نیز به مدت ۱۰ رو، میزبان برگزاری المپیاد پسران در ۱۲ رشته بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی