English

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان تهران خبرداد:

۲۵ زندانی جرائم غیرعمد در آستانه عید قربان آزاد شدند

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: به مناسبت عید قربان و ماه ذی الحجه تعداد ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه استان تهران آزاد شدند.

25 زندانی جرائم غیرعمد در آستانه عید قربان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری موج  منوچهر رحمانی ، گفت: به مناسبت عید قربان و ماه ذی الحجه تعداد ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه استان تهران آزاد شدند.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان تهران در ادامه افزود: با ورود نیکوکاران به عرصه حمایت از مددجویان بی بضاعت بدهکار و جرایم غیر عمد، شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی نیز خواهیم بود.

وی یادآور شد : در آیین ما ایرانیان و دین اسلام، بر اهمیت نجات دیگران از گرفتاری و انجام امور خیر، توصیه‌شده و با عمل به این تأکیدات شاهدیم هرساله علی‌رغم مشکلات مالی و معضلات معیشتی تعداد زیادی از زندانی بدهکار مالی یا دیه از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود باز می‌گردند در همین راستا به مناسبت عید قربان و ماه ذی الحجه تعداد ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه استان تهران آزاد شدند.

رحمانی در خاتمه عنوان کرد: همچنین مردم می توانند از طریق سایت نمایندگی به نشانی http://www.tehipro.ir و با شماره تماسهای ۸۸۸۶۲۰۲۷ – ۸۸۸۶۱۸۶۳ یا مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم با فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان تهران آشنا شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه