English

وضعیت ترافیکی جاده های کشور در ۱۶ مرداد اعلام شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک مسیرجنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو، آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است.

وضعیت ترافیکی جاده های کشور در 16 مرداد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص  آخرین وضعیت جوی و نیز آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور در 16 مردا گفت: هم اکنون بارش باران در اکثر محورهای استان مازندران گزارش شده است. مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات محورهای کرج-چالوس، کیاسر-سمنان و فیروزکوه استان مازندران مشاهده می شود.

وی از مشاهده گرد و خاک همراه با کاهش دید در برخی استان‌های کشور خبر داد و گفت: گرد و خاک همراه با کاهش دید در محورهای زابل-زاهدان و زابل-نهبندان استان سیستان و بلوچستان، محورهای نهبندان-سربیشه و سربیشه-بیرجند استان خراسان جنوبی مشاهده می شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه به وضعیت ترافیکی محور های مواصلاتی کشور اشاره کرد و گفت: ترافیک مسیرجنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو، آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه