English

سید جواد حسینی:

مطالبات فرهنگیان ۲۰ هزار میلیارد است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره بر اینکه مطالبات فرهنگیان ۲۰ هزار میلیارد است، گفت: ما معتقد هستیم به نظام جمهوری اسلامی ایران و برای یکبار هم که شده است باید این مطالبات را صفر کنیم.

مطالبات فرهنگیان ۲۰ هزار میلیارد است

به گزارش خبرگزاری موج، سید جواد حسینی ،  سرپرست وزارت آموزش و پرورش عصر دوشنبه (14 مرداد) در جمع خبرنگاران در نیشابور درخصوص مطالبات فرهنگیان گفت: مطالبات معلمان منحصر به امروز و دیروز نیست و سالیان سال است که پرداخت نشده است و امروز ما با انبوهی از مطالبات فرهنگیان روبروهستیم.

وی با اشاره بر اینکه مطالبات فرهنگیان ۲۰ هزار میلیارد است افزود: ما معتقد هستیم به نظام جمهوری اسلامی ایران و برای یکبار هم که شده است باید این مطالبات را صفر کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ابراز کرد: مطالبات حق معلمان است و این نیست که بعنوان هدیه به آنان بدهیم و معلمان زحمت خود را کشیده اند.

وی بیان کرد: بدلیل محدودیت های بودجه ای بعد از انقلاب در زمان های مختلف پرداخت نگردیده است و این حق درستی است که فرهنگیان می گویند باید مطالبات پرداخت شود.

حسینی خاطرنشان کرد: ما تیمی را برای پیگیری مطالبات فرهنگیان تشکیل داده ایم و مرتب در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی افزود: بخشی از مطالبات فرهنگیان به زودی پرداخت خواهد شد ولی باید بپذیریم که شرایط کشور در شرایط بسیار سختی منابع اعتباری است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: تحریم هایی را نظام سلطه جهانی علیه ایران پیاده کرده است ولی انشالله با یاری خداوند از این دوره عبور کنیم و البته باید در همین شرایط بحرانی برای احقاق این مطالبات تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه