English

کشف ۹ کیلوگرم تریاک از خودروی راننده تاکسی اینترنتی

روز گذشته ماموران پلیس با مشکوک شدن به یک خودروی تیبا و توقف آن، 9 کیلوگرم تریاک از خودروی این راننده تاکسی اینترنتی کشف کردند.

کشف 9 کیلوگرم تریاک از خودروی راننده تاکسی اینترنتی

به گزارش خبرگزاری موج، روز گذشته (12 مرداد) ماموران گشت کلانتری 156 افسریه در اتوبان بسیج، قسمت جنوب به شمال درحال گشت زنی بودند که به یک خودروی تیبا در حالیکه اتوبان را خلاف جهت به دنبال یک دستگاه موتورسیکلت حرکت می کرد مشکوک شدند. 

در ادامه، موتورسیکلت مذکور با دیدن ماموران از محل گریخت و ماموران با توقیف تیبای مذکور به بازجویی از راننده پرداختند که جوانی 26 ساله بود. 

حمل تریاک

این جوان که مدعی بود راننده یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی می باشد طی بازجویی های اولیه مدعی شد باری را قرار است به تهرانپارس برساند که موتورسیکلت فراری با او تصادف می کند و همین موضوع باعث می شود راننده تیبا به دنبال او برود. 

طی بازجویی ها مشخص شد جواب های این جوان ضد و نقیض می باشد که در ادامه خودروی او مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد داخل خودرو چند عدد بطری آب از نوع کتابی موجود است و در آنها به طرز ماهرانه ای 9 کیلوگرم تریاک جاساز شده است.

متهم در ادامه به کلانتری دلالت داده شد و در ادامه بازجویی ها طی اظهاراتی عنوان داشت شهروندی در سه راه سیمان آنها را به او تحویل داده و از او خواسته است در ازای 500 هزار تومان، بار را به نقطه ای در تهرانپارس برساند که با هشیاری پلیس به دام می افتد.

سرگرد فرهاد واقعی، رئیس کلانتری 156 افسریه در انتها با اعلام این خبر بیان داشت: در این زمینه برای متهم که راننده تاکسی اینترنتی است پرونده ای تشکیل و او برای سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضائی مربوطه معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه