English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد

کشف بیش از ۳۰۰ کیلو تریاک و حشیش از یک دستگاه سواری پژو در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از 300 کیلو تریاک و حشیش از یک دستگاه سواری پژو و دستگیری 5 قاچاقچی توسط نیروی انتظامی در اصفهان خبر داد.

کشف بیش از 300 کیلو تریاک و حشیش از یک دستگاه سواری پژو در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامحسین صفری گفت: 163کیلو و 360گرم تریاک و 171 کیلو حشیش در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو در اصفهان کشف و توقیف شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند، یک سوداگر حرفه ای مرگ در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال محموله ای مواد افیونی را به اصفهان دارد.

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه یک دستگاه سواری زانتیا که راه پاک کن بود و یک سواری پژو 405 که حامل محموله افیونی بود در یکی از محورهای فرعی شهرستان "شهرضا" شناسایی و توقیف شدند.

سرهنگ صفری با اشاره به اینکه در بازرسی از سواری پژو 405 مقدار 163 کیلو و 360 گرم تریاک و 171 کیلو حشیش کشف شد، بیان داشت: در این خصوص 5 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح های مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه