English

عاملان قتل در مغازه لباس فروشی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: ۲ برادر که پس از درگیری با فروشنده لباس فروشی اقدام به قتل دوست وی کرده بودند، دستگیر شدند.

عاملان قتل در مغازه لباس فروشی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علیرضا لطفی ،  رئیس پلیس آگاهی پایتخت درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عصر روز چهارم مرداد ماه جاری، درپی تماس شهروندان ساکن کهریزک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، وقوع یک نزاع و درگیری در یک مغازه لباس فروشی به ماموران اطلاع داده شد.

این مقام ارشد انتظامی، عنوان داشت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند که در نتیجه مشخص شد درگیری ۲ برادر به نام‌های "شایان" و "شاهین"، با صاحب یک مغازه لباس فروشی و دوست وی(مقتول) به نام "قادر" بوده که طی آن پس از یک نزاع و درگیری شدید ۲ برادر مذکور با سلاح سرد مغازه دار و دوستش را مجروح کرده‌اند.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی از سوی ماموران کلانتری تیم پزشکی اورژانس مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند اما "قادر"(دوست مغازه‌دار) به خاطر شدت جراحات وارده فوت شد.

عاملان قتل باقرشهر

سردار لطفی تصریح کرد: با اعلام این خبر به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، تیمی از کارآگاهان به همراه تیم بررسی صحنه جرم و تشخیص هویت و همچنین بازپرس کشیک ویژه قتل، در محل جنایت حاضر شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص شد مقتول در اثر ضربات وارده با جسم تیز به گردن فوت کرده که در تحقیقات بعدی از محل جنایت و شاهدان عینی، مشخص شد که ۲ برادر مذکور از افراد شرور منطقه هستند که ابتدا شایان با مراجعه به مغازه لباس فروشی با صاحب مغازه درگیری لفظی داشته و با دخالت کردن مقتول شدت درگیری بالا می گیرد و بعد از گذشت چند دقیقه برادر شایان، وارد درگیری شده و با سلاح سردی که در دست داشتند مالک مغازه و دوستش را مجروح کرده و متواری می شوند.

عاملان قتل باقرشهر

وی افزود: کارآگاهان در بررسی محل جنایت متوجه وجود دوربین مداربسته شده و با دیدن تصاویر لحظه جنایت بخشی از زوایای پنهان قتل آشکار شد که با تمجیع اطلاعات به دست آمده دستگیری ۲ برادر شرور در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم، مخفیگاه ضاربان در محدوده ورامین شناسایی شد و با هماهنگی از سوی مرجع قضایی در تاریخ ۹ مرداد ماه، طی یک عملیات ضربتی هر ۲ نفر دستگیر و به پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند.

عاملان قتل باقرشهر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، افزود: شایان در تحقیقات اقرار کرد که پس از رهایی از زندان برای خرید لباس به مغازه مذکور مراجعه کرده و چون پولی نداشته از او خواسته لباس را به صورت مجانی به او بدهد که این مساله به درگیری منجر شده و دوست وی (مقتول) که در مغازه حاضر بوده وارد ماجرا شده و این مساله باعث دخالت برادرش(شاهین) و به قتل منجر شده است.

سردار لطفی با اشاره به این که در بررسی سوابق هر ۲ برادر مشخص شد، از افراد شرور منطقه باقرشهر و دارای چندین سابقه کیفری در زمینه شرارت، تیراندازی و مواد مخدر هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراف هر ۲ برادر به نزاع منجر به قتل، متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان، با توصیه به شهروندان، گفت: بیش از یک سوم قتل های کشور به صورت ناگهانی و با استفاده از سلاح سرد اتفاق می افتد و این در حالی است که حمل سلاح سرد، جسارت نزاع با دیگران را افزایش می دهد؛ نزاعی که در هر حال برنده ای ندارد. همراه داشتن سلاح سرد و استفاده از آن، بی شک پشیمانی و ضرر به دنبال داشته و انگیزه ارتکاب جرم را افزایش می دهد؛ خویشتنداری، متانت، تدبیر و مدارا در پیشگیری از انواع خشونت و حتی قتل، نقش چشمگیر و غیر قابل انکاری دارد و بدانیم که در نزاع های آنی، به طور ناخودآگاه از سلاح سرد در دسترس استفاده می شود؛ بنابراین، سلاح سرد با خود حمل نکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی