English

عباسی خبر داد؛

انتقال ۱۱ محکوم ایرانی محبوس در تایلند به کشور

رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری گفت: ۱۱ نفر از محکومان به حبسِ ایرانی که سالها در زندان های تایلند دوران محکومیت خود را می گذراندند، امروز صبح به تهران بازگشتند.

انتقال ۱۱ محکوم ایرانی محبوس در تایلند به کشور

به گزارش خبرگزاری موج، محمود عباسی ،  رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری گفت: در چارچوب موافقت نامه انتقال ۱۱ نفر از محکومان به حبسِ ایرانی که سالها در زندان های تایلند دوران محکومیت خود را می گذراندندد تحویل نماینده اعزامی کشورمان شدند و امروز صبح (12 مرداد) به تهران بازگشتند.

وی افزود: اتهام اکثر این افراد قاچاق مواد مخدر می باشد و یک نفر از این افراد در حال انتقال ساک امانی دوستان خود که در آن مواد مخدر جاسازی شده بود دستگیر شده است. 

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری کشورمان به هموطنان هشدار داد هنگام سفر پایبندی به قوانین کشورها را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و از ارتکاب رفتارهای خلاف قانون بپرهیزند که مجازات های سختی در انتظار آنهاست. در اکثر کشورها در قبال مواد مخدر قوانین سختگیرانه و مجازاتهای سرکوبگرانه ای وجود دارد که رهایی از آن به آسانی میسر نیست. گاهی افراد برای چند عدد قرص روانگردان به سالها زندان محکوم شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه