English

بازدید سرزده حناچی از سازمان ورزش شهرداری

شهردار پایتخت امروز به صورت سر زده از سازمان ورزش شهرداری تهران بازدید کرد.

بازدید سرزده حناچی از سازمان ورزش شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج، پیروز حناچی ، شهردار تهران ساعاتی پیش با حضور سرزده در ساختمان سازمان ورزش شهرداری تهران با سرپرست و کارکنان این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید حناچی با حضور در برخی واحدهای سازمان ورزش مانند معاونت های ورزش بانوان و آقایان، بازرگانی و معاونت مالی و اداری از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آن‌ها و مسائل و مشکلات فراروی خدمت‌رسانی به شهروندان قرارگرفت.

هم‌چنین وی با حضور در دفتر مجید رباطی، سرپرست سازمان ورزش، نحوه خدمت‌رسانی به شهروندان در اماکن ورزشی را جویا شد.

رباطی نیز پیرامون میزان درآمدزایی و افزایش درآمد امسال، تعمیر و نگهداشت اماکن ورزشی، تعرفه‌های مجموعه‌ها، برگزاری مزایده و مناقصه‌ها و استفاده  بهینه از فضاهای بدون استفاده در مجموعه‌های ورزشی تابعه گزارشی کوتاه ارایه کرد.

 او با بیان این که تصمیم گیری در شهر تهران برای فضاهای ورزشی یکپارچه نیست پیشنهاد داد: شورای ورزش همگانی پایتخت با حضور مسوولان ورزش شهر تهران راه اندازی شود.

شهردار تهران نیز ضمن قدردانی از عملکرد سازمان ورزش بر ضرورت رفع مشکلات و نیازهای پایتخت نشینان و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات تاکید کرد.

حناچی تعمیر ابنیه و تاسیسات مجموعه های ورزشی و نگهداشت صحیح فضاهای ورزشی را اولویت کار سازمان ورزش دانست و این موضوع را یک ضرورت انکارناپذیر برشمرد.

این اولین بازدید شهردار تهران از این سازمان از بدو تأسیس تاکنون بوده است.

هم‌چنین سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با دریافت نماد ورزش پهلوانی و زورخانه ای، سفیر فرهنگ پهلوانی شد.

مجتبی جوهری، رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در نشستی با مجید رباطی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران دیدار و پیرامون توسعه ورزش زورخانه ای و ترویج فرهنگ پهلوانی گفتگو کردند.

در این نشست دو طرف برای فراهم آوری بسترهای مناسب جهت رونق این رشته ملی در اماکن عمومی و فضاهای ورزشی در اختیار شهرداری تهران بحث و تبادل نظر کردند.

برگزاری دوره های آموزشی ورزش زورخانه‌ای، هنر مرشدی و کشتی پهلوانی در سطوح مختلف مربیگری و داوری این رشته ملی با استفاده از زیرساخت ها و ظرفیت های موجود در سازمان ورزش شهرداری تهران برای عموم مردم از مهم ترین مواردی بود که در این جلسه مرود بررسی قرار گرفت.

*نوای ضرب مرشد در بوستان‌های پایتخت

در ادامه این نشست رباطی، ورزش زورخانه ای ورزشی اصیل و ملی برشمرد و بر ضرورت  توسعه ورزش پهلوانی در سطح پایتخت  تاکید کرد.

سرپرست سازمان ورزش پیشنهاد داد: برای معرفی و احیای ورزش باستانی بین مردم، ایستگاه‌های عصرگاهی تخصصی ورزش پهلوانی با حضور مرشد، باستانی کاران و مربییان ورزشی در بوستانها راه‌اندازی شود تا نوای ضرب مرشد در تمام مناطق تهران طنین انداز شود.

او هم‌چنین پیشنهادی درباره برگزاری همایش بزرگ ورزش زورخانه‌ای به صورت متمرکز و با حضور صدها نفری باستانی کاران در بوستان جوانمردان مطرح کرد.

در پایان با اهدای نشان و شال مروج فرهنگ پهلوانی از سوی جوهری، سرپرست سازمان ورزش شهرداری به عنوان سفیر فرهنگ پهلوانی معرفی شد.

نماد ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و عنوان سفیر فرهنگ پهلوانی به مدیرانی که در حوزه پهلوانی و احیا این ورزش باستانی و ارزش‌های آن مبادرت می ورزند، اهدا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه