English

تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

متقاضیان تحصیل در مقطع ارشد دانشگاه آزاد می ­توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ مرداد ماه با مراجعه به سامانه https://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه اعلام کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد  که در سال ۹۸ و در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش برگزار شد، شرکت کردند، می ­توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۲ مرداد ماه با مراجعه به سامانه https://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده ­اند می توانند با استفاده از کد دسترسی۷ رقمی مندرج در کارنامه سازمان سنجش ، کد ملی و تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته/محلهای انتخابی خود اقدام کنند.

هر داوطلب می ­تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته/محل را در فرم انتخاب رشته ثبت کند. داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام و در آزمون شرکت کرده اند می­ توانند رشته/محل های متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را براساس اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ رشته/ محل انتخابی درج کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع ثبت نام از طریق سامانه https://azmoon.org قابل دریافت خواهد بود. به داوطلبان اکیداً توصیه می ­شود قبل از تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی