English

آخرین وضعیت جوی کشور

امروز، فردا و پس فردا در سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

آخرین وضعیت جوی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز واقع در مازندران و گلستان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق روی می‌دهد.

در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه - پنجم، ششم و هفتم مرداد ماه - در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و خراسان رضوی رگبار و رعد و برق موقتی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وجود دارد.

در ساعت بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه سوم مرداد در جنوب فارس، برخی مناطق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و همچنین در روزهای جمعه و شنبه - چهارم و پنجم مرداد - در جنوب شرق فارس، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق موقتی پیش بینی می‌شود.

در سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و به ویژه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود و در روزهای جمعه و شنبه - چهارم و پنجم مرداد ماه - در یزد، شرق سمنان و کرمان سرعت باد افزایش می‌یابد و سبب پدیده گرد و خاک خواهد شد.

طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در استان‌های قم، تهران، البرز، قزوین مرکزی و غرب اصفهان نیز وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست. سواحل شرقی دریای عمان نیز طی پنج روز آینده مواج خواهد بود.

جمعه چهارم مرداد ماه،  هوای تهران صاف تا کمی ابری و در اواخر وقت همراه با وزش باد شدید خواهد بود. پیش بینی می‌شود که بیشترین دمای تهران در این روز ۳۸ و کمترین حد دما ۲۷ درجه سانتی‌گراد باشد. همچنین پس فردا - شنبه پنجم مرداد ماه - هوای تهران کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید خواهد بود. دمای تهران در این روز در بالاترین نقطه ۳۸ و در پایین‌ترین نقطه به ۲۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه