English

جدیدترین آمار مصدومان زلزله مسجد سلیمان اعلام شد

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: بر اساس آخرین آمار، در پی این زلزله تاکنون ۱۱۵ نفر مصدوم شده‌اند. سه نفر از این مصدومان از شهرستان ایذه و یک نفر از شهرستان باغملک بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

جدیدترین آمار مصدومان زلزله مسجد سلیمان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدامین زرگر، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان درباره وضعیت مصدومان زلزله مسجد سلیمان گفت: در پی زلزله ۵.۷ ریشتری روز گذشته (۱۷ تیرماه) در حوالی مسجدسلیمان سریعاً به کلیه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ و همچنین کلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان جهت پذیرش مصدومان احتمالی و اقدامات درمانی اعلام آماده‌باش شد.

وی افزود: به محض اعلام آماده‌باش چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۲ دستگاه آمبولانس به همراه نیرو و تجهیزات از تمامی شهرستان‌ها به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

زرگر گفت: بر اساس آخرین آمار، در پی این زلزله تاکنون ۱۱۵ نفر مصدوم شده‌اند. سه نفر از این مصدومان از شهرستان ایذه و یک نفر از شهرستان باغملک بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان ادامه داد: تمامی کدهای عملیاتی و نیروهای اورژانس در حال حاضر در حالت آماده‌باش هستند. همچنین چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس ،۲ و دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای عملیاتی در منطقه مستقر هستند و دو فروند هلیکوپتر نیز در پایگاه امداد هوایی در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت وقوع هر حادثه‌ای خدمات پزشکی و درمانی را ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه