English

پیروز حناچی:

باید مسیرهای پیاده و مترو در تهران گسترش یابد

شهردار تهران گفت: البته تنها راهکار استفاده از دوچرخه نیست بلکه می‌بایست مسیرهای پیاده و مترو نیز گسترش یابد و این یک حرکت عمومی است که خوشبختانه گسترش آن در حال انجام است و خیابان‌های حافظ و کریمخان نیز در حال آماده‌سازی به مسیرهای دوچرخه هستند.

باید مسیرهای پیاده و مترو در تهران گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری موج، پیروز حناچی ،  شهردار تهران صبح امروز (18 تیر) در حاشیه دوچرخه‌سواری‌اش در سه‌شنبه‌ بدون خودروی دیگر با آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که این حرکت نمادین است و امیدواریم همه روزها بتوانیم بدون خودرو در شهر تردد کنیم، اظهار کرد: آذری‌جهرمی جوان‌ترین عضو کابینه است و به همین دلیل از وی دعوت کردم در چالش سه‌شنبه‌های بدون خودرو شرکت کند.

وی با بیان این‌که اوضاع شهر از نظر آلودگی و ترافیک خوب نیست، اظهار کرد: البته تنها راهکار استفاده از دوچرخه نیست بلکه می‌بایست مسیرهای پیاده و مترو نیز گسترش یابد و این یک حرکت عمومی است که خوشبختانه گسترش آن در حال انجام است و خیابان‌های حافظ و کریمخان نیز در حال آماده‌سازی به مسیرهای دوچرخه هستند.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره خانه‌های خالی بلوکه شده که پیش از این عنوان کرده بود، گفت: در تهران مشکل تولید و عرضه موثر خانه را داریم که سبب شده واحدهای خالی زیادی داشته باشیم.

حناچی با بیان این‌که دولت با گرفتن مالیات فاصله را تعدیل می‌کند، اظهار کرد: دولت از واحدهای اول و دوم چشم‌پوشی کرده و به هر صورت این موضوع چند وجهی است و نباید به آن به صورت تک‌وجهی نگاه کرد.

وی با بیان این‌که کسانی که واحد خالی دارند به سود و زیان نگاه می‌کنند، اظهار کرد: دولت می‌تواند در مورد این مهم چاره‌اندیشی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه