English

حجت‌الاسلام نواب:

دشمن نمی‌خواهد نورانیت حج برای ما پایدار باشد

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: زائران تلاش کنند نورانیت حج را حفظ کنند، دشمن نمی‌خواهد نورانیت حج برای ما پایدار باشد.

دشمن نمی‌خواهد نورانیت حج برای ما پایدار باشد

به گزارش خبرگزاری موج، در مراسم بدرقه زائران حج تمتع ۹۸ که صبح امروز در ترمینال گالری سلام در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)‌ برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین نواب نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: بسیاری از خادمان عملیات حج گمنام هستند اما تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند و خداوند این سفر را روزی همه کند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین نواب افزود: زائران خانه خدا قدر این سفر را بدانند و برای هر لحظه این سفر برنامه‌ریزی کنند، این سفر، سفر عمر است و 14 سال زائر پشت سر شما ایستاده است. 

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت بیان کرد: به زائران توصیه می‌کنم از اوقات استفاده کنند و نیمه‌های شب به مسجدالنبی و مسجدالحرام بروند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در صحبت و راهنمایی خود توصیه فرمودند زائران خانه خدا به یاد دیگران باشند و برای دیگران هم دعا کنند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین نواب ادامه داد: شما زائران خانه خدا سفیر یک ملت فداکار هستید و اگر امروز ایران می‌تواند در دنیا حرف‌های بزرگی بزند و سرافرازی این ملت همه حاصل فداکاری شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت افزود: زائران توجه کند در این سفر آستانه تحمل خود را بالا ببرند و اجازه ندهند شیطان بر آنها مسلط شود. 

وی تأکید کرد: زائران تلاش کنند نورانیت حج را حفظ کنند، دشمن نمی‌خواهد نورانیت حج برای ما پایدار باشد.

وی تأکید کرد: در سفرهای بازگشت هم زائران تلاش کنند به این بیندیشند که در سفر چه کرده‌اند و از دیگران برای مردم بگویند. 

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت اظهار داشت: ان‌شاءالله زائران ایران اسلامی در سلامت و موفقیت در این سفر معنوی با دستی پر به کشور برگردند. 

وی همچنین در پایان سخنان خود دعای امام سجاد (ع) برای حجاج را تلاوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه