English

سردار حسن کرمی:

چشم امید مردم به مسئولان و کارگزارانی است که قسم یاد کرده‎اند

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: این مردمی که در طول ۴۰ سال با همه توان و در همه عرصه ها حضور فعال داشته و دارند، چشم امیدشان به مسئولان و کارگزارانی است که قسم یاد کرده اند برای آسایش روحی و رفاه اجتماعی مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

چشم امید مردم به مسئولان و کارگزارانی است که قسم یاد کرده‎اند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسن کرمی،  فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان ویژه استان همدان گفت: امروز به سبب عملکرد درخشان یگان های ویژه و رشد و فعالیت های فاخر در دو بخش مأموریت های ذاتی و اقدامات فرهنگی، سطح توقع جامعه از این مجموعه بسیار بالا رفته است.

وی از خدمت متعهدانه و مجاهدانه به عنوان یک ضرورت و تکلیف شرعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و گفت: عامه مردم که در طول ۴۰ سال با همه توان و در همه عرصه های فرهنگی و ملی حضور فعال داشته و دارند، چشم امیدشان به مسئولان و کارگزارانی است که قسم یاد کرده اند برای آسایش روحی و رفاه اجتماعی مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به انبوه تاکتیک ها و تهدیدات سخت و نرم دشمن خاطرنشان کرد: پشتیبانی از طرح های امنیت اجتماعی در راستای حفظ دستاوردهای نظام و استقرار امنیت پایدار در تمام بخش های اجرایی کشور است تا این انقلاب که بر پایه خون و شهادت شکل یافته با سرعت رو به رشد به مسیر خود ادامه دهد.

سردار کرمی در ادامه از راهبردهای شش گانه به عنوان اساسنامه و تکلیف بدون کم و کاست در یگان های ویژه ناجا یاد کرد و گفت: اصول مدیریتی و فرماندهی باید به گونه ای اعمال و اجرا شود که نیروهای زیر مجموعه با میل و اشتیاق فراوان در جهت فراگیری آموزش های عمومی و تخصصی ضمن خدمت تلاش کنند.

این مقام ارشد انتظامی پلیس حرفه ای را یک پلیس مکتبی، باهوش و تأثیرگذار در محیط خدمتی و جامعه دانست و افزود: گاهی اوقات عملکرد بجا و درخشان یک مأمور در مواجهه با صحنه‌های هنجارشکنانه تحسین تمام اذهان و افکار عمومی جامعه و تحلیل‌های منصفانه رسانه‌های داخلی را متوجه خود می‌سازد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از ابزارها و فرصت‌ها به عنوان زمینه و بستر کسب آمادگی و مهارت افزایی نام برد و گفت: یگان ویژه در عین مقابله و خنثی سازی تهدیدات سخت دشمن باید آسیب های اجتماعی و تهدیدات نرم معاندان نظام را نیز مورد ارزیابی قرار دهد.

وی خرد جمعی و طرح چالش ها و موانع پیش رو در نشست ها و جلسات هم اندیشی را نسخه حل بسیاری از مشکلات و ابزار دستیابی به موفقیت در مأموریت ها برشمرد و عنوان کرد: درجا زدن و قانع بودن به وضعیت فعلی یکی از بدترین آفت های مدیریتی و فرماندهی است که در صورت تکرار و استمرار به نیروهای زیرمجموعه نیز منتقل می شود.

سردار کرمی یادآور شد: در فتنه ابتر سال ۹۶ یگان های درگیر با مدیریت هوشمندانه و در عین حال با تعامل و پشتیبانی همه جانبه از دیگر پلیس های تخصصی، ضمن کنترل احساسات و عمل و اقدام بر پایه عقل و دستورات سلسله مراتب فرماندهی، از گسترش این بحران و تسری به سایر نقاط کشور جلوگیری کردند که بحمدالله همچون سال ۸۸ از دید و نگاه فرمانده معظم کل قوا (حفظه الله) پنهان نماند.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات و فعالیت های پنج ساله سرهنگ "محمد مراد حسن آبادی" تقدیر و سرهنگ "محسن پناهی" به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه