English

شاکی پرونده نادین فرتاک پارسیان:

خانه مردم کار می‌کنم/ حداقل پولمان را برگردانند تا خانه بخریم

یکی از شاکیان پرونده نادین فرتاک پارسیان در دومین جلسه دادگاه گفت: شوهرم سنوات ۳۰ سال خدمت خود در نظام را در این شرکت گذاشت. الان خودم خانه مردم کار می‌کنم. منزل خودمان و خواهر شوهرم را فروختیم و پولش را در شرکت گذاشتیم.

خانه مردم کار می‌کنم/ حداقل پولمان را برگردانند تا خانه بخریم

به گزارش خبرگزاری موج، دومین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت نادین فرتاک پارسیان  بعداز ظهر امروز دوشنبه (10 تیر) با حضور تعداد زیادی از شاکیان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی   برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قاضی صلواتی از برخی شاکیان خواست تا با حضور در جایگاه شکایت خود را مطرح کنند.

یکی از خانم‌های شاکی با حضور در جایگاه اظهار کرد: از طریق برادر خانم هاشمی معرفی شدم چون به خانواده‌شان خیلی اطمینان داشتیم به طوری که حتی پشت سرشان نماز می‌خواندیم.

این شاکی پرونده افزود: شوهرم سنوات ۳۰ سال خدمت خود در نظام را در این شرکت گذاشت. الان خودم خانه مردم کار می‌کنم. منزل خودمان و خواهر شوهرم را فروختیم و پولش را در شرکت گذاشتیم.

قاضی صلواتی از این شاکی سوال کرد: خواسته‌تان از دادگاه چیست؟

شاکی پاسخ داد: خودتان اطلاع دارید قیمت‌ها چند برابر شده و با پول الان نمی‌توانیم کاری کنیم. حداقل پولمان را برگردانند که بتوانیم خانه بخریم.

در ادامه دومین جلسه رسیدگی به پرونده نادین فرتاک پارسیان قاضی صلواتی از یکی دیگر از شاکیان خواست در جایگاه حضور یابد و شکایت خود را مطرح کند.

شاکی دیگر پرونده نادین فرتاک پارسیان با حضور در جایگاه گفت: ۵۸۰ میلیون سرمایه‌گذاری کردم و متهمان از همسایه‌ها و بچه محل چندین ساله ما بودند.

وی افزود: شرکتی که تأسیس شده شرکت ثابتی نبوده است و وقتی به شرکت مراجعه می‌کردم می‌گفتند چک‌ها وصول شده، پَک ما را بیاورید که اگر این ماه وصول نشود ماه بعد حتماً وصول می‌شود.

این شاکی گفت: ما به اعتماد سلامتی و حجاب این خانواده به آنها اعتماد کردیم.

وی در ادامه سخنانش از قاضی دادگاه درخواست کرد که اگر واقعاً پولی هست و مالی از ایشان شناسایی و مصادره شده تکلیف ما را روشن کنید.

در ادامه این شاکی برگه رسیدی را نشان داد که متهمان با عنوان "بیجک" در ازای دریافت پول از مشتریان خود به جای چک و رسید به آنها تحویل می‌دادند.

شاکی دیگری نیز با بیان اینکه در این مدت فرزندش را از دست داده و قسمتی از پولی که سرمایه‌گذاری کرده متعلق به فرزند مرحومش است، گفت: من به این خانم اعتماد کردم. خواسته‌ام این است که پولم را به نرخ روز می‌خواهم.

این شاکی افزود: متهم دیروز اعلام کرده اگر آزاد شود پول ما را برمی‌گرداندم.

قاضی صلواتی پاسخ داد: آزادی در کار نیست.

در ادامه شاکی دیگری که خود را سمیه هاشمی معرفی کرد در جایگاه حضور یافت و گفت: من نماینده ۲۰۰ نفر روستایی هستم. ۲ تا خواهر شوهرم ام‌اس دارند که به متهمه گفتم حداقل ۳۰ میلیون پول آنها را بدهید اما از روز اول با ما با تمسخر و فحاشی رفتار کردند.

این شاکیه افزود: اینها اسلام را خدشه دار کردند، به دین خسارت زدند و نام سپاه را هم بد کردند.

در ادامه یکی دیگر از شاکیان با حضور در جایگاه خطاب به قاضی صلواتی گفت: خواهش می‌کنم که هر طور صلاح می‌دانید اقدام کنید تا ان‌شاءالله حق همه را بتوانید بگیرید.

ساعت ۱۶ قاضی صلواتی ختم این جلسه رسیدگی را اعلام کرد و گفت: جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده فردا (سه شنبه) ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه