English

سردار سلیمانی خبر داد؛

فعال کردن پلیس نامحسوس در محورهای پرتردد کشور

جانشین فرماندهی ناجا از فعال کردن پلیس نامحسوس در محورهای پرتردد کشور خبر داد و گفت: با هدف کاهش تلفات جاده‌ای امسال برنامه جامعی به منظور توسعه پلیس نامحسوس در جاده‌های کشور اجرایی کردیم تا علاوه بر حضور محسوس پلیس از ظرفیت پلیس نامحسوس در این بخش نیز بیشتر استفاده شود.

فعال کردن پلیس نامحسوس در محورهای پرتردد کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سردار ایوب سلیمانی ،  جانشین فرماندهی ناجا در سفر به سمنان در جمع خبرنگاران، گفت: نیروی انتظامی امسال برای کاهش ۲۰۰۰ نفری تلفات جاده‌ای در تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری برنامه‌ریزی کرده که هدف سه ماهه نخست این برنامه با تلاش همکاران محقق شده است.

وی ادامه داد: بعد از دو سال متوالی که شاهد افزایش جزئی تلفات جاده‌ای در کشور بودیم امسال با این برنامه‌ریزی، میزان تلفات جاده‌ای دوباره روندی کاهشی پیدا کرده است.

جانشین فرماندهی ناجا از آغاز برنامه ضربتی پلیس برای کاهش تلفات جاده‌ای از نیمه دوم اسفندماه پیشین خبر داد و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی درست می‌توانیم اهداف برنامه ناجا در سال ۹۸ را محقق کنیم.

وی با اشاره به افزایش حجم سفرها در تابستان گفت: هرساله میزان سفرها در تابستان و خصوصاً مرداد و شهریورماه افزایش قابل توجهی می‌یابد به طوری که حجم سفرها در این ایام از ایام نوروز نیز بیشتر است.

سلیمانی با ابراز خرسندی از کاهش تلفات جاده‌ای در سه ماهه بهار امسال خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل مناسب با وزارت راه و شهرسازی، اولویت‌دهی به شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، توسعه دوربین‌های ثابت و سیار در طور محورها و خصوصاً محورهای پرتردد، تقویت ناوگان خودرویی پلیس و … از مهمترین عوامل مؤثر در کاهش تلفات جاده‌ای و توفیق پلیس در برنامه‌های امسال بوده است.

وی از افزایش ۲۰۰ خودرو به ناوگان پلیس راه کشور خبر داد و افزود: افزایش حضور پلیس و گشت‌ها در محورهای پر رفت‌وآمد نیز در این کاهش تصادفات و تلفات جانی مؤثر بوده است.

جانشین فرماندهی ناجا از فعال کردن پلیس نامحسوس در محورهای پرتردد کشور خبر داد و افزود: با هدف کاهش تلفات جاده‌ای امسال برنامه جامعی به منظور توسعه پلیس نامحسوس در جاده‌های کشور اجرایی کردیم تا علاوه بر حضور محسوس پلیس از ظرفیت پلیس نامحسوس در این بخش نیز بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه پلیس نامحسوس در گذشته نیز فعالیت داشت اظهار کرد: فعالیت این پلیس به ویژه در تابستان در محورهای پرتردد افزایش یافته تا بتوانیم برنامه‌های پلیس در راستای کاهش تلفات انسانی را محقق کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی