English

جزئیات یک طرفه شدن جاده چالوس اعلام شد

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به یک طرفه شدن چالوس در روزهای جمعه و شنبه گفت: از ساعت ۱۵ روز جمعه هفته جاری تا ساعت ۲۴ همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

جزئیات یک طرفه شدن جاده چالوس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ رضا گودرزی،  رئیس پلیس راه البرز درباره وضعیت جاده های شمالی گفت: با توجه به اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی البرز، امروز و فردا (5 و 6 تیر) احتمالی برای یک طرفه شدن جاده چالوس از کرج به سمت مازندران پیش بینی نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: اما اگر حجم ترددها زیاد شد، پلیس تصمیمات لازم در این خصوص را اتخاذ می‌کند و به مردم اطلاع رسانی می‌کند.

وی با اشاره به یک طرفه شدن چالوس در روزهای جمعه و شنبه ابراز کرد: از ساعت ۱۵ روز جمعه هفته جاری تا ساعت ۲۴ همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه هفتم تیر ماه الی ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۳ روز شنبه هشتم تیرماه الی ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه نهم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه هشتم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شده و تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه