English

جلال ملکی تشریح کرد؛

جزئیات آتش‌سوزی در بیمارستان بعثت تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: درپی این آتش سوزی ۳۰ تا ۴۰ نفر از بیماران به بخشهای دیگر انتقال یافته اما در روند درمانی آنها اختلالی ایجاد نشد.

جزئیات آتش‌سوزی در بیمارستان بعثت تهران

به گزارش خبرگزاری موج، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به خبر آتش‌سوزی در بیمارستانی در بلوار هجرت اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۸ دقیقه پیش از ظهر امروز (4 تیر) یک مورد مشاهده دود و آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در بزرگراه افسریه، بزرگراه بسیج، بلوار هجرت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: با حضور آتش‌نشانان در بیمارستان مشخص شد از محل عبور سیم‌ها و تأسیسات در بخش درمانی این مرکز، آتش‌سوزی و کندسوزی اتفاق افتاده که پیش از رسیدن آتش‌نشانان، پرسنل آتش‌نشانی و اطفای حریق مجموعه، مشغول عملیات، خاموش کردن آتش و تخلیه دود شده بودند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ایجاد خطر برای بیماران، کار انتقال آنها به بخشهای دیگر صورت گرفت و حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از بیماران به بخشهای دیگر انتقال یافته اما در روند درمانی آنها اختلالی ایجاد نشد.

به گفته ملکی آتش به سرعت با کمک آتش‌نشانان و با هوشیاری و عملکرد صحیح آتش‌نشانان آن مرکز خاموش شد و هم‌اکنون آتش‌نشانان مشغول بازبینی مجدد محل حادثه هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تاکید کرد: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت و مورد خاصی برای بیماران به وجود نیامد.

ملکی در پایان با اعلام اینکه آتش‌نشانان از قبل با این مرکز تعامل داشتند و با ارائه آموزش‌های لازم به آنها، در این حادثه نیز خودشان اقدامات اولیه را انجام دادند، توصیه کرد: خوب است مراکز عمومی و خصوصی نسبت به راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی اقدام کنند و سازمان آتش‌نشانی نیز برای آموزش آنها آمادگی کامل دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه