English

پیروز حناچی:

موانع زیادی برای اجرای چارچوب‌های مصوب بودجه‌ای داریم

شهردار تهران گفت: ما موانع زیادی برای اجرای چارچوب ها داریم اما تلاش ما حرکت در چارچوب ها است. از همکارانم خواسته ام تا سازمان‌های زیرمجموعه خود را برای حرکت در چارچوب بودجه مصوب همراهی و آنها را ملزم کنند.

موانع زیادی برای اجرای چارچوب‌های مصوب بودجه‌ای داریم

به گزارش خبرگزاری موج، پیروز حناچی شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در 4 تیر اظهار کرد: جهت‌گیری عمومی ما در شهرداری این است که به تأسی از مصوبات شورای شهر به سمت اصلاح سیستم‌ها برای ایجاد شفافیت حرکت کنیم.

وی افزود: در این جهت‌گیری بیشترین استقبال را از نظارت اعضای شورای شهر خواهیم داشت و این انضباط لازمه مدیریتی شهری است. تلاش می کنیم با همسویی با شورا برای اجرای هرچه بهتر برنامه ابلاغی حرکت کنیم.

به گفته شهردار تهران، اگر‌چارچوب های مصوب بودجه ای درست رعایت می شد، امروز با بدهی ۵۰ هزار میلیارد تومانی مواجه نبودیم.

حناچی گفت: ما موانع زیادی برای اجرای چارچوب ها داریم اما تلاش ما حرکت در چارچوب ها است. از همکارانم خواسته ام تا سازمان‌های زیرمجموعه خود را برای حرکت در چارچوب بودجه مصوب همراهی و آنها را ملزم کنند.

وی ادامه داد: دیروز هم ثبت‌نام انتخابات شورایاری ها را آغاز کردیم و با قدرت برای اجرای بهتر این انتخابات حرکت خواهیم کرد و از همه کسانی که می توانند برای شهر مفید باشند می خواهم تا به عرصه انتخابات بیایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی