English

علیخانی در تذکر به شهردار تهران؛

اقدامات لازم را برای بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور انجام دهید

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران به شهردار تهران تذکر داد در خصوص بازگشایی محور ۱۷ شهریور اقدامات لازم را انجام دهند.

اقدامات لازم را برای بازگشایی خیابان 17 شهریور انجام دهید

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در یکصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری اظهار داشت: بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور و اصلاحات و تأمین نظر شهروندان توسط بنده در تذکرات مختلفی در اسفند ماه ۹۶ و اردیبهشت سال گذشته مکرر تکرار شده است.

وی افزود: ائمه جماعات این محل و همچنین شهروندان به همراه کسبه پیگیری‌های زیادی را انجام دادند و حتی برای اعتراض مقابل درب شورا و شهرداری تهران آمدند. اما همچنان این موضوع بلاتکلیف مانده و پیگیری‌های مجددا توسط شهروندان و اعضای شورای شهر تهران بی نتیجه مانده است.

وی ادامه داد: جلسات متعددی توسط کمیسیون‌های فرهنگی و سایر کمیسیون‌ها برای بازگشایی این مسیر تشکیل شده و اعضای شورای شهر بازدیدهای زیادی از این محور داشتند. برای حل مشکلات شهروندان و بازگشایی محور تمام تلاش اعضا مؤثر نبوده و راه به جای نبرده است؛ لذا به شهردار تهران تذکر داده می‌شود که نسبت به اجرای مصوبات شورای شهر تهران و به ویژه اجرای این مصوبه به صورت جدی اقدامات لازم را انجام دهند.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری منطقه ۱۲ باید خیابان مازندران به سمت ۱۷ شهریور را بازگشایی کنند و تردد اتوبوس‌ها و تاکسی از شمال به جنوب خیابان شهریور یعنی حد فاصل خیابان صفا تا میدان امام حسین (ع) برقرار شود و براساس مطالبه مردم منطقه باید بازگشایی کاربری فرهنگی و سینما در این محدوده در دستور کار قرار گیرد.

علیخانی ادامه داد: بیش از یک سال از تذکرات داده شده من می‌گذرد، اما متاسفانه در داخل شهرداری کارشکنی می‌شود و این موضوع موجب نارضایتی مردم شده است. لذا ریاست شورا باید این موضوع را بررسی کند و فردی که کارشکنی می‌کند صلاحیت ادامه کار را ندارد. قطعاً این موضوع آبروی شورای شهر تهران محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه