English

پیش بینی وضعیت آب و هوای ۳ روز آینده کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در امروز به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برای مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای 3 روز آینده کشور

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای 3 روز آینده اظهار کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در امروز (سه‌شنبه ۲۱ خرداد) به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برای مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی خواهد شد.

وی ادامه داد: این وضعیت را فردا (چهارشنبه ۲۲ خرداد) در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهر ان، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و همچنین سواحل غربی دریای خزر شاهد خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: پس‌فردا (پنجشنبه ۲۳ خرداد) برای مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، ارتفاعات زاگرس مرکزی در سواحل دریای خزر، رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، این شرایط را در روز جمعه (۲۴ خرداد) برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و بخش‌هایی از شمال شرق کشور و در روز شنبه (۲۵ خرداد) در مناطقی از شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و بعد از ظهر روز چهارشنبه و طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ خرداد (در جنوب غرب) وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امشب هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، گفت: فردا (چهارشنبه ۲۲ خرداد) پیش‌بینی می‌شود که هوای تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد، در اوایل شب افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق باشد. فردا دمای تهران در بیشترین حالت۳۴ درجه سانتیگراد و در کمترین حالت ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در پایان اعلام کرد: پس‌فردا (پنجشنبه ۲۳ خرداد) هوای تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود. همچنین دمای تهران در این روز در گرم‌ترین وضعیت ۳۶ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین حالت ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی