English

جزئیات ثبت‌نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از فردا دوشنبه ۲۰ خرداد آغاز و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

جزئیات ثبت‌نام انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرگزاری موج، ثبت نام متقاضیان میهمانی و انتقال برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در راستای انجام بهتر آئین نامه و تسهیل در امر میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر  ( شامل فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز ۲۵%و بالاتر) از فردا دوشنبه ۲۰ خرداد آغاز و تا ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان واجد شرایط آئین نامه نقل و انتقال، می‌بایست در زمان اعلام شده (۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه) از طریق مراجعه به سامانه سجاد portal.saorg.ir، درخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط بارگذاری کنند.

دانشجویان متقاضی باید با توجه به دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، ثبت نام کرده و تمامی مراحل ثبت نام اولیه را انجام دهند.

سپس فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل کرده و پس از دریافت کد رهگیری، نتیجه را از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند، همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانی شأن خاتمه یافته، باید مجدد در سامانه ثبت نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

دانشگاه‌های مبدأ موظفند درخواست دانشجو را بررسی نموده و در صورت داشتن شرایط از ۲۰ تیر لغایت ۳۱ تیرماه ماه ضمن تأیید اطلاعات متقاضی، نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را ضمیمه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه