English

حجت الاسلام موحدی راد خبر داد؛

صدور حکم پرونده تجاوز در ایرانشهر/حکم اعدام برای ۴ نفر از متهمین

دادستان زاهدان درباره احکام صادره برای متهمان تجاوز به عنف در ایرانشهر گفت: ۴ نفر از متهمین این پرونده هر کدام به ۳ فقره اعدام محکوم شدند که در صورت تأیید این حکم در دیوان عالی کشور در ملاءعام و در یکی از میادین شهر اجرا خواهد شد.

صدور حکم پرونده تجاوز در ایرانشهر/حکم اعدام برای 4 نفر از متهمین

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام علی موحدی راد ،  دادستان زاهدان با اشاره به صدور رأی پرونده تجاوز به عنف در ایرانشهر ، اظهار کرد: رأی صادر و ابلاغ شده است و برای تائید و ابرام و یا رسیدگی به اعتراض محکومین و وکلای آن‌ها به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: رأی صادر و ابلاغ شده است و برای تأیید و ابرام و یا رسیدگی به اعتراض محکومین و وکلای آن‌ها به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری ۳ نفر از شکات و انجام تحقیقات، وقوع بزه در خصوص ۳ نفر از شکات به اثبات رسید، لذا ۴ نفر از متهمین این پرونده هر کدام به ۳ فقره اعدام محکوم شدند که در صورت تأیید این حکم در دیوان عالی کشور در ملاءعام و در یکی از میادین شهر اجرا خواهد شد.

وی افزود: متهمین بابت آدم ربایی هر کدام به سه فقره ۱۵ سال حبس محکوم شدند و بابت سرقت اموال به سه فقره سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و رد مال به شکات محکوم شدند.

دادستان زاهدان گفت: متهمین بابت جراحات و صدمات روحی و معنوی به شکات به پرداخت دیه و خسارت و بابت حمل سلاح غیرمجاز هر کدام به تحمل ۵ سال حبس تعزیزی محکوم شدند.

گفتنی است، ۲۷ خرداد ماه حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در رابطه با این پرونده اظهار داشت: خانمی با ادعای تجاوز به عنف و ربوده شدن طرح شکایت کرد که در این زمینه پرونده‌ای در دادگاه کیفری یک تشکیل شد و در حال رسیدگی است، ۲ نفر دیگر نیز در خصوص تجاوز به عنف طرح دعوا کردند که به پزشکی قانونی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه