English

سردار حسین رحیمی خبر داد؛

دستگیری ۱۳ نفر در طرح برخورد با رانندگی بدون هدف پلیس

رئیس پلیس پایتخت گفت: در سه شب گذشته ۵۵۹ دستگاه خودرویی که مزاحمت ایجاد می‌کردند توقیف کردیم و ۱۳ نفر را دستگیر کردیم و هزار و ۸۸۳ دستگاه اعمال قانون شده‌اند.

دستگیری 13 نفر در طرح برخورد با رانندگی بدون هدف پلیس

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (18 خرداد) در مصاحبه خبری درباره طرح برخورد با رانندگی بدون هدف و مرتکبان مزاحمت از حق عبور و مرور (دور دور) که در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: موضوع مزاحمین خیابانی با توجه به اینکه در بعضی از نقاط تهران اوج گرفته و تماس‌های مکرری از سوی شهروندان داشتیم، به طور ویژه بعد از فارق شدن مأموریت‌های ماه رمضان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در سه شب گذشته ۵۵۹ دستگاه خودرویی که مزاحمت ایجاد می‌کردند توقیف کردیم و ۱۳ نفر را دستگیر کردیم و هزار و ۸۸۳ دستگاه اعمال قانون شده‌اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: به افرادی که این مشکلات را ایجاد می‌کنند تذکر می‌دهم ما هر شب این طرح را داریم و با آنها برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره برخورد با فعالیت قهوه خانه‌های لاکچری در تهران گفت: این قهوه خانه موسیقی غیرمجاز پخش می‌کردند و مراسمات خاص را همراه با دیگر فعالیت‌های خود داشتند که در این راستا حدود ۵۴۷ واحد قهوه‌خانه را پلمب و ۱۱ نفر متخلف را در این بخش دستگیر کردیم.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: ما همواره حامی واحدهای صنفی هستیم ولی با واحدهای صنفی که شئونات را رعایت نمی‌کنند کاملاً جدی برخورد می‌کنیم.

سردار رحیمی با اشاره به طرح حیات شبانه گفت: تا پایان ماه رمضان این طرح تمام شده است و تنها برخی از واحدهای صنفی که مجوز از پلیس برای فعالیت دارند می‌توانند به فعالیت شبانه واحد صنفیشان ادامه دهند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: برای مزاحمین خیابانی که تکرار تخلف دارند این هشدار را می‌دهم که در مرحله اول یک هفته خودرو توقیف می‌شود و اگر فرد تکرار تخلف را داشته باشد بازداشت می‌شوند.

وی در ادامه گفت: طرح‌های پاکسازی محله‌های شوش، مولوی و هرندی همچنان در حال اجرا است و تعداد منازلی که پلمب کرده بودیم از ۱۱۵ منزل بیشتر شده و تنها یک الی دو منزل توانستند کاربری خود را به محل مسکونی تغییر دهند و مجوز برای فک پلمب بگیرند.

رئیس پلیس پایتخت یادآور شد: متأسفانه در این محله‌ها ۱۴ مرکز VIC فعال هستند و روزانه ۱۴ هزار معتاد روزانه به این مراکز برای گرفتن شربت متادون و… مراجعه می‌کنند که باعث رنجش اهالی شوش، مولوی و هرندی شده است.

وی در پایان گفت: بالغ بر ۳۰۰ معتاد که بیماری مسری دارند آزاد هستند و ما مرکزی برای نگهداری اینها نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه