English

پیام نیروی انتظامی به مناسبت روز قدس،

روز قدس مظهر وحدت ملی، اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام است

نیروی انتظامی با صدور پیامی اعلام کرد: در روز جهانی قدس بفریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" باید سراسر کشورهای اسلامی را پر کند.

روز قدس مظهر وحدت ملی، اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری موج، در متن پیامی که نیروی انتظامی به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کرده، اینگونه آمده آمده است: 

روز جهانی قدس به عنوان مظهر وحدت ملی و اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام و خروش و فریاد علیه استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است و در این روز تمامی مسلمانان در راستای همبستگی با قدس شریف و مسجدالاقصی و حمایت از مردم فلسطین خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را ابراز می کنند.

در ادامه این پیام تاکید شده است: مسلمانان روزه دار در سراسر جهان برای آزادی قدس شریف و زوال و نابودی این غده سرطانی جان بر کف ایستاده اند و فریاد "هیهات من الذله" را رساتر از همیشه سر می دهند و هیچ قدرتی نمی تواند فریادهای حق طلبانه و ظلم ستیزانه را در گلوی مسلمانان خفه کند.

نیروی انتظامی در این پیام افزود: روز قدس امسال هم بی تردید همچون سال های گذشته پرشورتر برگزار خواهد شد و ملت شریف، انقلابی و رشید ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس فریاد آزادی خواهی را سر خواهند داد؛ روز قدس امسال به دنبال بدعهدی های آمریکای خبیث و جنایتکار که حامی حکومت جعلی صهیونیسم است، حماسی تر از قبل برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه