English

پیش بینی خیزش گرد و خاک در کشور

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای متذکر شد: امروز رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید در ارتفاعات شمال‌ شرق تهران، نیمه شمالی سمنان، شرق‌ گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان و وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک به همراه رگبار و رعد و برق به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر در شرق اصفهان و یزد پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی خیزش گرد و خاک در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای نسبت به  خیزش گرد و خاک در کشور هشدار داد.

در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است:« امروز (۸ خردادماه) رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید در ارتفاعات شمال‌ شرق تهران، نیمه شمالی سمنان، شرق‌ گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان و وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک به همراه رگبار و رعد و برق به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر در شرق اصفهان و یزد پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۹ خردادماه) رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید در شرق  تهران، شمال سمنان، ارتفاعات شرقی مازندران، ارتفاعات گلستان، شرق خراسان شمالی ، نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان و وزش باد شدید موقتی و احتمال خیزش گرد و خاک به همراه رگبار و رعد و برق به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر در قم،  اصفهان،  نیمه شرقی یزد قابل پیش‌بینی است. همچنین در بعد ازظهر و اوایل شب وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک در استان‌های مرکزی، قزوین البرز و نیمه غربی تهران وجود دارد.

جمعه (۱۰ خردادماه) رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید درشرق‌ تهران، خراسان رضوی، شمال شرق سمنان و وزش باد شدید موقتی و احتمال خیزش گرد و خاک به همراه رگبار و رعد و برق به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر در استان‌های اصفهان،یزد و خراسان‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای ضمن پیش‌بینی احتمال وقوع تگرگ و سیلابی شدن ناگهانی رودخانه‌ها و مسیل‌ها به‌ویژه در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی به مردم توصیه کرده است از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیلها خودداری کنند و به سازمان‌ها و ارگانهای ذیربط توصیه کرده است تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی را اتخاذ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه