English

مسعود خانجانی:

مرزن آباد به کرج در ۶ خرداد یکطرفه می‌شود

کارشناس کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه البرز گفت: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز دوشنبه، ۶ خرداد‌ ماه تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن‌ آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

مرزن آباد به کرج در 6 خرداد یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سروان مسعود خانجانی ، کارشناس کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه استان البرز با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از دوشنبه پنجم خرداد ماه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ از کرج به سمت مرزن آباد ، اظهار کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز دوشنبه، ۶ خرداد‌ ماه تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن‌ آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

کارشناس کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه استان البرز افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت نیز فردا دوشنبه در این مسیر ممنوع است و همچنین ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج  چالوس و برعکس ادامه دارد.

وی ضمن دعوت رانندگان به حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا به شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌ روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

خانجانی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به مساجد و امامزادگان شاخص در شب‌های قدر عنوان کرد: این محدودیت‌ها از ساعت ۲۰ آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت؛ با توجه به ایام شهادت امام علی (ع) و مشکی پوش بودن بیشتر مردم، رانندگان در شب با دقت بیشتری رانندگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه