English

عضو هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته در گفت و گو با موج:

ابقای زدا بهترین انتخاب برای مدیرعاملی تامین اجتماعی است

عضو اصلی هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر کشور گفت: به نیابت از کارگران بازنشسته و مستمری بگیر خواستار ابقای آقای زدا هستیم

ابقای زدا بهترین انتخاب برای مدیرعاملی تامین اجتماعی است

حسین شجاعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، با اشاره به اتمام زمان سرپرستی سازمان تامین اجتماعی و انتخاب مدیرعامل برای این سازمان گفت: خواستار ابقای محمدحسن زدا به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هستیم. زیرا وی سال ها در این سازمان فعالیت کرده است و با کارگران و بازنشستگان ارتباط دارد و در جلسات مختلف با آنها شرکت می‌کند و فردی مطلع در این خصوص محسوب می شود.

عضو اصلی هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر کشور در ادامه تصریح کرد: بنده به نیابت از کارگران بازنشسته و مستمری بگیر حمایت صددرصدی خود را از محمد حسن زدا به عنوان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اعلام می کنم. وی سالها در این سازمان مدیریت کرده و با مسائل و دخل و خرج این سازمان آشنا است و از جامعه کارگران و بازنشستگان دور نبوده و در مجامع آنها حضور داشته و دارد.

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان کرمان با بیان اینکه مدیری که خارج از سازمان تامین اجتماعی به مدیرعاملی این سازمان منصوب شود، نمی تواند موفق و تاثیر گذار باشد، اظهار داشت: حالا که آقای زدا به عنوان سرپرست این سازمان چندین ماه وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و گذشته از آن یک عمر را در پست های حساس سازمان انجام وظیفه کرده و نفس به نفس کارگران و مستمری بگیران در ارتقای خدمات و حل مشکلات سازمان تامین اجتماعی، انجام وظیفه کرده، بهترین انتخاب برای مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی است.

وی در ادامه افزود:در این شرایط درست نیست که یک نفر دیگر را جایگزین محمد حسن زدا کنیم. چرا که ایشان در بین تمام گزینه‌ها در زمینه قوانین و مقررات تامین اجتماعی صاحب نظر هستند و یک عمر در این سازمان خدمت کرده اند. 

شجاعی در ادامه خاطر نشان کرد: اما بر فرض اینکه شخص دیگری برای تصدی مدیر عاملی سازمان انتخاب شود، قطعا با توجه به گستردگی خدمات و برنامه های این سازمان، در خوش بینانه ترین حالت چندین ماه طول میکشد تا با امورات جاری و مشکلات پیش روی این سازمان آشنا شود. با این وجود آیا اوضاع ما به گونه ای هست که بتوانیم این ریسک را انجام دهیم؟ پاسخ خیر است. چرا که اصلا به صلاح نیست که در این شرایط دست به چنین کاری زد و تغییر و تحول را در سازمانی شروع کرد که نصف جمعیت کشور را تحت پوشش خود قرار داده و اگر در این شرایط در پرداخت مستمری ها و سایر تعهدات این سازمان، خللی ایجاد شود، آبروی سازمان خوش نام کنونی خدشه دار می شود. سازمانی که مرحوم نوربخش و خود آقای زدا و سایر مدیران تامین اجماعی در چند سال گذشته زحمات زیادی را در راه ارتقای و حل و فصل مشکلات آن متقبل شده اند و کاری کرده اند که اعتماد مردم دوباره به این سازمان برگردد. بنابراین من فکر میکنم باید به صلاح مملکت و بهبود معیشت کارگران و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان عمل کرد نه اقدامی که انجام دادن آن ریسک بالایی دارد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه